søndag 28. august 2011

Moro med tape ;0)

Nå har jeg virkelig hatt det moro på hobbyrommet!!!
Det hender at man ser noe og bare MÅ prøve det med en gang..
og slik var det for meg denne gangen etter en tur innom  
...en super blogg med masse ideer og herlig inspirasjon!!! 
Vel verdt et besøk om du ikke har vært der tidligere.
Jeg har lekt meg med aluminiumstape og akrylmaling og jeg lover dere at det blir ikke siste gangen.
Har en masse ideer i hodet nå og dere skal snart få se mer.

Mitt første forsøk er dette bokmerket hvor jeg ikke hadde noen særlig plan eller tenkte så mye på helheten.
Men ble såpass fornøyd med resultatet at jeg tør vise det frem ;D
Og noen bilder ble det også, hehe.




Under tapen har jeg brukt puncher og dies. Og jeg har brukt restepapir med litt tykkelse. 
Utseende på papiret spiller ingen rolle det er bare fasongen som betyr noe.
Prikkene er liquid pearls - må tørke først.
På framsiden har jeg brukt en striebit, mens på andre siden testet jeg ut båndet fra Europris.
Aluminiumstape fra Biltema, sort akrylmaling fra Panduro og 
kobberfarget akrylmaling + sort bånd fra Søstrene Grene.

Bokmerket passer til disse utfordringene:

Ønsker dere en riktig god søndag!!!

Klemmer, Wenche ;0)

15 kommentarer:

Gitte sa...

Waow.. hvor ser det godt ud

Catherine SIWCZAK sa...

I love this ! Great idea !

Riet sa...

So wonderful Wenche.

Hugs Riet.xx

Cathrines-creative sa...

Utrolig stilig:-)

Klem

Yvonne sa...

Fy søren så stilig dette ble! Sånn vil jeg lage og! Passer jo bra å leke seg litt på hobbyrommet i dette triste været...
Ha en flott scrappedag, Wenche!
Klem

Gro sa...

Ååå fy flate så lekkert. Det der kan du da trygt vise fram. Eneste som er dumt nå ...... HVORFOR ER IKKE BILTEMA OPPE PÅ SØNDAGER :o( for jeg vil og prøve, og det helst NÅ.
Kos deg videre med metaltapen i dag - sukk.

Klem :o)

Gurkiss sa...

Love this :)

Have a wonderful day.
Hugs Gurkiss

Marianne sa...

Guriland Wenche, noe så syyyykt stilig!!!!
Biltema here I come....
Ha en flott søndag vennen.
Klemmer fra Marianne:)

Astrid sa...

Fy flate så lekkert Wenche!!!!!
Gleder meg til å se MER:-)))))
Ha en fin søndag!

Klem Astrid:-)

Beverley sa...

This is gorgeous. Thanks for joining us at Creative Craft Challenge. Bev x

mettepip sa...

Så stilig Wenche! Kan tenke meg du har kost deg ja. Tape er gøy - både aluminium og Washi;)

Klem fra
Mette

Marianne-db sa...

Wow!! Dette var RÅ stilig!!! Utrulig flott med metall tape!
Klem, Marianne

Nina Macaulay sa...

Oi så tøff denne var!
Kjempe fin effect.
Lenge siden jeg har vært innom Tesa,
takk for påmindelsen om henne :O))

Klem Nina

Dorte sa...

Wow så flot det her er. Utrolig fin effekt. Jeg var nødt til at besøge Tesa Tipsar. Tak for du deltager i udfordringen hos DDCC denne gang.
klem fra Dorte

Lisbeth K sa...

Oi, dette er noe helt for seg selv :D Kjempekul!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...