tirsdag 20. mars 2012

Tedispenser...

Ja tenk at jeg har fått laget meg en tedispenser....bare ett år etter alle andre, hihi.
Men den sto på todo listen min og det passet som et fint lite prosjekt på Skitreffet nå i helgen.
Inspirasjon og mal fant jeg hos dyktige Marianne
Den ble helt enkel med nydelige papirer fra Bildmålarne.
To små teposemotiv fra Bildmålarne måtte være med. 
Den andre er satt på på baksiden av den du ser her.
Fargelagt med Prismacolor blyanter på kraft.
En liten blonde på kanten av lokket, bokstavdies fra TH og blad dies fra Magnolia.
Oppå lokket har jeg brukt hjerteswirl dies fra Magnolia og håndtak brad fra Kort & Godt.
Tedispenseren tar jeg med på disse utfordringene:
Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger!!
Det setter jeg stor pris på ♥

Ønsker dere alle en fortsatt fin og vårlig uke!
Klemmer, Wenche :0)

12 kommentarer:

Bodil sa...

Så fin denne var.
Har ennå ikke kommet så langt som å lage en slik jeg....
klem :)

Trine sa...

Nydelig i lekre papirer! Det er ikke bare du som er treg....har bare tenkt tanken på å brette en selv. Flott var den:)

Klem,Trine

Camilla sa...

Hei Wenche.

Nyyydelig teboks!! Og papirene er jo bare vakre, tror jeg må kjøpe meg noen slike. Vanskelig å la være når grønn er en av mine favoritt farger ;-)

Ha en fin dag!
Klem Camilla

Mona sa...

Lekker te-boks! Skjønne ark og nydelig pynter!

Klem Mona :-)

mettepip sa...

Takk for sist Wenche! Alltid hyggelig "bordkavaler" ;)
Denne ble jo så lekker til slutt da, så da gjør det ikke noe at man må vente;) Har en del prosjekter jeg også som har liggi i planleggingsfasen i både 1 og 2 år - minst!
Klem fra
Mette

Helen sa...

Very pretty! I had been wanting to make one of this.

Nina sa...

flott dispenser.
Den står også på min liste, men jeg har ikke kommet meg så langt at jeg har fått prøvd meg på en enda. Har en plan om å få den ferdig til påske, da den egentlig skulle gies bort til min mamma når hun har bursdag. Men denne uka blir det ikke tid, så får se hva tiden når til i neste uke.
Ha en fortsatt fin uke!

Vicky sa...

Such an awesome creation, I absolutely love it!!!

Lotsa hugs Vicky xxx

Sissel sa...

Nydelig, lekre farger og ark.
Klem Sissel

Michele Roos sa...

This is such a gorgeous project. I love the colours you've used and the design also. Hugs Michele x

Lisa sa...

Helt fantastiskt Wenche! Perfekt gå-bort-present (eller att behålla själv!) Tack för att du skapar med oss på Papertake Weekly :)

0900Lee sa...

That is so lovely only wish you had how to make it in english

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...