mandag 22. august 2011

Dåpskort!

Heisann!!!
Da har jeg gjort ferdig et dåpskort som jeg fikk bestlling på for en stund siden :)
Denne gangen måtte jeg prøve meg på et trekant kort og det var jo såå artig å lage.
Det blir helt klart flere av disse ♥
Denne lille go'ingen er fra Papillio stamps. 
Motivet er jo ganske lite så da var det bare bruke litt blonde for å fylle ut litt ;)
Er jo go' denne da ♥
Jeg har malt med Distress reinkere og så er det litt glitter her og der.
Nyinkjøpt hjerteswirl fra Magnolia og endelig har jeg fått kjøpt 3 in 1 MS sommerfugl punch.
Det glitrer litt her også.
Jeg har brukt mønsterpapiret God Sommer fra Papirdesign!
Tekstene er fra Norsk Stempelblad as.
Kortet holdes sammen med en magnet.
På "bena" har jeg pyntet med hjørnedie fra Spellbinder.
Innsiden har jeg ikke bilde av men den er pyntet med nøytralt mønsterpapir 
og det vil bli lagt til skrivefelt og litt pynt.
Fremgangsmåte/ tutorial på trekantkortet finner du her.

Kortet passer til disse utfordringene:

Tusen takk for alle hyggelig kommentarer dere legger igjen ♥♥♥

Jeg ønsker dere alle en herlig kreativ uke!!
Klemmer, Wenche :0)

15 kommentarer:

Meretekj sa...

Kjempeflott babykort du har laget.
Så søtt motiv og lekker utforming.
Klem

Veronique sa...

Det var kjempe lekkert, Wenche :)

Pinklady 68 sa...

Nydelig babykort, Wenche!! Motivet bare super søtt, lekre ark og flott pyntet!!
Takk for masse inspirasjon!

Ha en fin og kreativ uke! Klem Laila.

Therese sa...

Utrolig flott babykort!! Og supert at du la ut link til malen! Dette skal prøves! Ha en fortsatt god uke! :)

Marianne H sa...

Kjempesøtt, dette må prøves.

Hanny sa...

Wat een prachtige kaart en ook een heel mooi Model.

Groetjes Hanny.

Marita sa...

Nydelig babykort du har laget♥.

Klem Marita♫♫

mettepip sa...

Neimen, for et nusselig kort da du!
Og så morsom bretteteknikk.

Beklager at jeg var litt vel stressa da jeg møtte deg;) Håper det blir tid til et treff etterhvert!

klem fra
Mette

Nina sa...

Åhhh, suk, noe såå nydelig ♥ Herlig bretting og og såå søtt motiv.

Klem fra Nina.

Pssst... Ikke lenge til nå :) Plass i bussen om du vil slippe å ha med seng!

Laney sa...

Beautiful card!!
thanks for joining us at bearlymine this time would love to see you next time too
hugs
laney

Unknown sa...

OMG this is so sweet and so elegant. What a fantastic shape of card, i love it. Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week and good luck xx

Linda sa...

Åhh, dette var utrolig lekkert!!
Nydelig utforming og pynting og et herlig stempeltrykk :)

Takk for et kreativt bidrag til Scrappekammeret, hilsen Linda :)

An Occasional Genius sa...

This is a gorgeous card design! Love your lace scallop & beautiful swirls. Thanks so much for playing along with Sweet Stampin x

Grethe sa...

Så herlig! Med så mange lekre detaljer! Likte fargene og bladene, det søte motivet og den lille charmsen!

Tusen takk for lekkert bidrag til Scrappekammeret!

Anette sa...

Kjempelekkert!! Herlige fargekombinasjoner! Nydelig ;)
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Håper du blir med på utfordringen vi la ut i dag!
--klem--

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...