fredag 26. august 2011

Gaveeske m/lekker innside - Kurs

Hei!!
StempelScrap messen i Lillestrøm nærmer seg 
og jeg har litt glade sommerfugler i magen for jeg skal holde kurs,
søndag 25/9 kl. 12:00 - 13:30
 
På kurs hos meg skal vi brette og punche en god del og 
resultatet blir en flott gaveeske med en nydelig overraskelse på innsiden. 
Jeg har forsøkt å holde innsiden litt hemmelig, men jeg tipper dere kan se hva det er :)


Til gaveesken på bildet har jeg brukt arkene fra 3ndypapir Sweetheart serien, 
men til kurset skal vi leke oss med helt nye mønsterark fra 3ndypapir, 
Kurset koster 300,- og jeg holder alt av papir og pynt.

Har du lyst å bli med?
Send en e-post til meg på:

Klemmer, Wenche :0)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hei Wenche.
Så flott eske! Bretting er moro :-)
Lykke til med kurs!

Klem Camilla

Riet sa...

So beautiful Wenche.

Hugs Riet.xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...