tirsdag 2. august 2011

DT Ett Trykk - Carpe Diem, juni 2011

Hei!
Da har jeg nok et kort å vise frem fra juninummeret :)
Vi var så heldige å bli sponset med nydelige mønsterark og stempler fra Vibeke Spigseth - Poppydesign.
Jeg smiler fra øre til øre hver gang jeg ser et kort med de artige monstrene ♥
Selv fikk jeg en flott tekst: Carpe Diem i en sky ;D
Skissen passet godt til et Joy Fold Card:
 

Til kortet har jeg brukt følgende materialer:
Blekk: Archival Ink - Coffee, Distress Ink - Walnut Stain, Victorian Velvet
Stempler: Poppydesign - tekst, North Star Stamps - tekst (innsiden), Stempelglede - ”splatt” (innsiden)
Papirer: Poppydesign - mønsterpapir, Bazill - lys blå, akvarellpapir, bølgepapp
Annet: EK Success Retro Flower punch - medium og liten, Tattered Angels glimmermist - Tattered Rose
Teknikker: Kanter er svertet med blekk, ’sky’ panelene er selvlaget, klipt vegg bølgene på bølgepappen, farget med blekk og sprayet med glimmermist. Skyer med tekst, sommerfugler og vimpler er klippet ut fra mønsterarkene. Magneter er brukt til å lukke kortet.

Klemmer, Wenche :0)

2 kommentarer:

Jonna sa...

For et lekkert kort! Jeg digger også disse arkene. Og monstrene har dukket opp hjemme hos meg også... :-)

Anne sa...

Utrolig flott kort, det er virkelig pyntet perfekt i forhold til bretteteknikken. :)
De papirene er superflotte ja. ;) Passer bestandig. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...