lørdag 28. mars 2020

Kort i blått ♥ - DT hÄnglar & Wings

God morgen!
I dag har jeg laget et kort til inspirasjon til en utfordring for hÄnglar & Wings i Facebookgruppen:
Created with hÄnglar & Wings 

Min oppgave er: Lag et monokromatisk kort (ikke grå eller bruntoner) og slik ble mitt kort:
Jeg har maskert sammen de flotte hønene og påskeeggene fra settet: "Hönsgården"
Teksten er fra samme sett.

Jeg har fargelagt i blåtoner med Prismacolor blyanter på kraftkartong.
Ble ganske fornøyd med hvordan det ser ut.

Disse tekstene er fra to sett:
"You are amazing" fra "Fjärilar"
"-SPRING- a lovely reminder...." fra "Blom- och Kaninflicka"

Her har jeg brukt en tekst fra "Handmade English" i tillegg til mitt personlige stempel.
Jeg har brukt disse stemplene på kortet:

Jeg tar kortet med på følgende utfordringer:

Ønsker alle en fin fin lørdag!
Klem, Wenche 

7 kommentarer:

Kuni sa...

Such a lovely and cute easter card.
Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
Hugs
Kuni

Kathie sa...

Oh, Wenche I totally adore your card it's stunning. I love your colour combo I couldn't wait to come over and have a look at your card. I've done my sketch proud. It's a beautiful Easter card, I love your image and all your beautiful added embellishments. This is a wonderful card thank you so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.

Hugs
Kathie SSW2~DT

Janette sa...

Oh my this is adorable, a beautiful card. So pleased you shared with us at CraftyCatz this week.x

Fabiola sa...

que c'est mignon...biz

Lynda sa...

I am sure you are happy with the way the colouring came out - fabulous detail. Thank you for joining us at Cardz 4 Galz xx Lynda DT

Cazro sa...

I love your card, everything about it, those chicks are wonderful. Good luck.Thanks for joining us at Cardz 4 Galz. Caz. DT.

Dreja sa...

Fabelhaft gemacht! Gefällt mir total gut.
Danke daß du bei den Sweet Stampers mitmachst.
LG Dreja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...