søndag 8. mars 2020

Guttekort for hÄnglar & Wings

Hei alle sammen
I dag har jeg laget et guttekort for hÄnglar & Wings
og jeg har brukt denn fine gutten"Sittande trädgårdspojke".
Og på dette kortet har jeg brukt tilsammen 8 stempelsett fra hÄnglar - ny rekord for meg :)
Den herlige teksten er fra "Uppish #1" - en samling med mange artige fraser.
Nummeret er laget med "Små Siffor" og på tag'ene har jeg brukt den minste stjernen fra "Stjärnor"
Jeg har valgt å plassere denne herlige gutten på noen utstansede blader.
Det kan jo se ut som at han har klatret opp i toppen av et tre?
Han er fargelagt med Prismacolor blyanter på kraftkartong.
På kantene har jeg brukt "Bakgrundstext"

Teksten på innsiden er laget med tekster fra to sett.
"just sitting...." er fra "Skridskopar" og jeg passet på å maskere vekk det siste ordet -"you"
"Summer time" ier fra "Sommarbin"
Mitt personlige stemper er erstattet med denne teksten fra "Handmade English"
På dette kortet har jeg brukt disse stemplene:
Dette kortet tar jeg med på disse utfordringene:

Ønsker dere en strålende dag!
Klem, Wenche 

2 kommentarer:

Miranda Slagboom-de Groot sa...

This is a stunning card.
Hugs Miranda

Shirley-Anne sa...

Great card design Love the images on the front .Front inside and back of card are adorable. Thanks for sharing and joining in the anything goes challenge from TTCRD . https://ttcrd.blogspot.com/
Good luck with your entry and hope we see more of you soon .
Shirley-Anne DT
https://shirley-anne-stampingforjoy.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...