søndag 29. mars 2020

Gavepose - DT hÄnglar & Wings

Helsann!
I dag har jeg laget en gavepose til påske med en av mine absolutte favorittstempler: "Kaninflicka" og jeg er så glad for at dette nydelige stempelet er kommet for salg igjen, sammen med en annen favoritt: "Blomflicka".
Teksten er fra "Hönsgården"

Ahwww - jeg elsker dette motivet 
Jeg har fargelagt med Prismacolor blyanter på kraftkartong.
Langs kanten har jeg stemplet med "Bakgrundstext".

Det er samme layout på baksiden og her har jeg stemplet en tekst fra "Coffee and Chocolate"

Jeg har brukt disse stempelsettene:
Jeg tar gaveposen med på disse utfordringene:

Jeg ønsker dere en riktig strålende søndag og husk ta vare på hverandre.
Godklem, Wenche

3 kommentarer:

Miranda Slagboom-de Groot sa...

This is lovely.
Hugs Miranda

Marlies sa...

A gorgeous Easter giftbag. I love the papers, colours and cute image. A lovely design too! Thanks for joining our challenge at Cute card Thursday. Marlies

crafty sa...

A lovely card. Thank you for joining us for the spring challenge at Crafty Cardmakers.
Mary

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...