søndag 11. desember 2011

Juletreboks til 3ndypapir - Desemberutfordring!!!

Hei, hei ;)
Her er et lite inspirasjonsbidrag fra meg til  
Utfordringen denne måneden er å lage et juleprosjekt som ikke er et kort
og helst med en annen fasong enn kvadratisk og rektangulært.
Og husk at en vinner vil bli premiert med 3ndy papirer!!!
En flott liten gaveboks, som kan åpnes i bunnen.
Disse kan lett benyttes som bordkort med en liten gave inni til hver av gjestene :)
Jeg har brukt mønsterpapir fra 3ndypapir - White Christmas: Julesang og Julekveld.
Snøfnuggene er laget av MS puncher, og har fått på seg halvperler eller flytende perler.
Denne flotte gaveboksen finner du tutorial på her.
Min lille gaveboks passer til disse utfordringene:

Ha en herlig dag, den 3. søndagen i advent!!!
Klemmer, Wenche ;0)

23 kommentarer:

Veronique sa...

Den var kjempe lekker :)

Det må testes!

Ha en fin søndag!

KLem

Linda sa...

Very beautiful
hugs Linda

Mona sa...

Kjempelekker gaveboks!!
Denne må jeg prøve meg på :-)

Ha en fin søndag!
Klem Mona :-)

Yvonne sa...

Åh, denne var lekker altså! Og fy søren så fint det papiret var! Nå skal jeg inn og sjekke tutorialen din, og hvis den ikke er for komplisert tror jeg jammen jeg skal gå for sånne bordkort i år!
Ha en strålende søndag Wenche!
Klem

Pinklady 68 sa...

Wow, så lekkert!! Helt nyydelig mønster ark og flott layout:-)

Ha en fin 3. advents søndag!!
Klem Laila.

Vennskap Glede Lykke sa...

Veldig flott!!!
Flott layout!

Ha en fin dag

Lisbet sa...

Utrolig nydelig gaveboks. Og så kreativt og lage den i denne fassongen.
Ha en flott 3.adventsøndag.

Jytte sa...

Virkelig smuk lille æske. 1000 tak fordi du deltager i udfordringen på Card and Scrap :)

Rigtig god 3. søndag i advent.

Gitte sa...

Rigtig flot.

Marianne sa...

Åååå du assa. Jeg trodde jeg var ferdig med juleprosjektene for i år jeg, men nå ser det jammen ut som om jeg må frem med julepapirene igjen:)
Nyyydelig Wenche!
Ha en flott advents søndag.
Klemmer fra Marianne:)

Riet sa...

This is so beautiful Wenche.

Hugs Riet.xx

Gitte sa...

Hvor er det et elegant og skønt juletræ

Laney sa...

WOW!Super Project hun!!
Thanks for joining us at OSCC this week would love to see you next week too
hugs
laney

Cat's sCrap sa...

Hi Wenche,

Original and beautiful project ! Good luck !

Thanks for joining us at Charisma Cardz this week.

Hugs from France.
Catherine.

Papirdilla sa...

For et fantastisk flott juleprosjekt! Veldig kreativt og inspirerende:)
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap og inspirerer oss.
Klem,
Hanne

Bodil sa...

Så fin denne var :)
klem :)

Christina sa...

This is really gorgeous Wenche!!
Hugs Kristel

Anne Gro sa...

Wowww!! Så rå-lekker!! Skulle ønske døgnet hadde flere timer, for denne vil jeg prøve meg på!

Jette Munkbøl sa...

Hold da op, sikken et flot juletræ og perfekt med den lille boks. Jeg er helt vild med det mønstrepapie du har brugt, super:)

Sissel sa...

Lekker juletreboks, morsomt med litt nye fasonger.
Klem Sissel

Heidi sa...

Wow så lekkert Wenche!
Takk for at du deltar hos Card and Scrap:)
Og takk for inspirasjonen.
Klem, Heidi:)

Sivic sa...

Så flott gaveboks!!
Den var stilig!!

crazyribbonlady sa...

Gorgeous! Thank you for joining us at Charisma this week! Emma x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...