lørdag 17. desember 2011

Dobbelbursdag....igjen :D

Heisann ;D
I dag skulle Dina på dobbelbursdag og etter en liten tur i kortbunken fant jeg ingen som passet.
Da måtte jeg trå til og få laget to enkle kort, men det tok likevel tid pga fargeleggingen.
Jeg fikk endelig tatt i bruk noen "nye" Anya - motiv fra The Greeting Farm.
Ganske fritt for mønsterpapir, men har brukt embossing matter på bakgrunnen og stemplet litt i kanten.
Spellbinder dies ble brukt for å lage fasongen på kortet :)
Emma, 9år ♥
Ups.... Det gikk litt fort i svingene ser jeg.....hihi.
Tuva, 9år ♥
Begge motivene er fargelagt med Prismacolor blyanter på kraft.
♥♥♥
Sånn, da var det gjort :D
Nå er jeg klar for sofaen og litt tv titting for en gang skyld.
Ønsker dere alle en fortsatt strålende helg!!
Klemmer, Wenche :0)

8 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe lekkert <3

Knerten sa...

Flotte kort, Wenche, og veldig stilig med formen du har på begge kortene :-)

Zora sa...

Vad snyggt det blir med färgläggningen på craften, du är verkligen duktig! Gillar kortvikningen på luciakortet och dina adventslus, de lär lysa upp i vintermörkret:O)

Gitte sa...

Rigtig søde kort.
God søndag.

Mona sa...

2 kjempeflotte kort! Stilig fasong! Skjønne motiv som er nydelig fargelagt :-)

Ha en fin advent!
Klem Mona :-)

Riet sa...

So gorgeous cards Wenche,I love the images and the colours.

Hugs Riet.xx

Nina Macaulay sa...

Så søte disse var Wenche!
Likte godt den spellbinders du har brukt, super farvelegging også!
Håper alt står bra til i jule stridet!
Klem Nina x

Tone-Lill sa...

Dette var noen kjempe søte kort :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...