torsdag 15. desember 2011

Dåpskort

I dag blir det ikke jul i bloggen min.
Det har blitt lite med julekort produksjon den siste tiden, men etter dette blir det mer jul.
Jeg har 2 dåpskort til tvillinger å vise dere, som jeg har laget på bestilling.
Og jeg har forsøkt så godt jeg kan å lage dem like...men det er jo nærmest umulig, men jo de er jo like likevel :D

Både fasong på kortet og motiv er etter ønske fra bestiller, og jeg skjønner dem godt.
Brettingen gjør seg godt på et gavebord og Magnolia babyen er jo helt skjønn!!
Enkelt pyntet med biter av blonde, lett sverting av kanter, maskinsøm på paneler, halvperler og to søte små hjertecharms. Mønsterpapiret er fra Kort & Godt.
Motivet er farelagt med Prismacolor blyanter. 
Det er fremdeles litt uvant å bruke tynner og stubb, men det kommer seg :)

 På baksiden har jeg laget en tag med ønsket tekst som er printet ut.
 Tekststempelet er fra North Star Stamps.


Ønsker dere alle en kreativ førjul!!!
Juleklemm, Wenche ;0)

9 kommentarer:

Sissel sa...

Delikat og nydelig.
Klem Sissel

Christina sa...

Woww that is absolutely stunning Wenche!
Hugs Kristel

Tove Fevang sa...

Hei Wenche!
Kortene er bare helt nydelige, og vi gleder oss til å gi de bort på søndag!
Veldig glad for at du hadde tid til å lage disse for oss i en travel førjulstid!
Hilsen farmor og farfar til Oscar og Nicolai

Linda sa...

What a sweet card
hugs Linda

Gitte sa...

Rigtig søde dåbskort.

Lisbet sa...

Nydelige dåpskort i en srt flott blåfarge. Lekkre fargelagte stempeltrykk. Og ja Magnolia babyen er bare hel skjønn og perfekt til dåpskort:-)

Anna sa...

Åh, sååå söta!! :) Textstämpeln är helt underbar.
Kramis

Ingrid sa...

soooooo schön
lg
ingrid

Jette Munkbøl sa...

Meget flot dåbskort, med rigtig mange flotte detaljer, rigtig god med den blonde:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...