tirsdag 20. desember 2011

Julekort....nr21+

HoHo....
Det er snart jul og her sitter jeg fremdeles å lager julekort :D
Jeg har ennå 2 til å lage for motivene er allerede ferdige....
Ingen overraskelse at jeg har brukt juleark fra 3ndypapir og motiv fra Bildmålarna, hihi.
Jeg føler jo for å bruke alle julestemplene med Mimosa og Mimo en gang,
men jeg tror ikke jeg rekker det.
Kanskje jeg holder igang julekort produksjonen gjennom romjulen....er jo så godt i gang ;) 
Nydelige Mimosa er fargelagt med Prismacolor blyanter på kraft. ♥
Hjørnene er stanset med en ny dies som var et feilkjøp. Jeg ville ha noe som stanset ut hjørnepynt og trodde jeg hadde funnet 2 fine, men neida, det er ikke slike dies jeg hadde fått med meg hjem. Haha.
Men fine er de likevel :)
Kortet tar jeg med på disse utfordringene:
Sketchy Colors #98 - Skisse og farger fra en av årests fargekombo (jeg valgte #74 - rød, grønn, hvit)
Paper Sundaes #100 - Celebrate
One Stop Craft Ch. #162 - Christmas Sparkle
PaperPlay Ch. #50 - Christmas

7 kommentarer:

Anna sa...

Vilket härligt kort med ett jättegulligt motiv :)
Kramis

Marianne sa...

Dette er nok årets favoritt-Bildmålerna hos meg. Et aldeles nydelig kort Wenche!!!
Førjulsklemmer fra Marianne:)

LucyCards sa...

bardzo śliczna karteczka:), fajnie dobrane kolorki:)

Linda sa...

very beautiful
hugs Linda

Gitte sa...

Rigtig fint kort.

annes paperfun sa...

Ååå så vakkert kort ♥
Nydelig motiv som er vakkert fargelagt!
Takk for at du deltar hos SC denne gangen.
Ønsker deg en riktig god jul!
Klem Anne

Shanna Shands sa...

I love your coloring on Kraft. Thanks for playing with Paper Sundaes. Hope to see you again this Sunday!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...