søndag 19. april 2020

Snail Mail - DT hÄnglar & Wings

Hei hei!
I dag har jeg laget et kort for hÄnglar & Wings med denne fine jenta fra "Trädgårdssnäckor".

Teksten er fra det samme settet.
Jeg brukt en flott skisse som passet perfekt til å bruke restepapir da jeg ikke hadde nok til større paneler.
Hun er så søt og jeg har virkelig kost meg med å fargelegge henne.
Jeg har fargelagt med Prismacolor blyanter på kraftkartong.
Teksten på innsiden er satt sammen av første del av teksten fra "Ullrik och Ullrika" og
siste delen av teksten fra "Trädgårdssnäckor" samt det lille hjertet.
Jeg har byttet ut mitt ersonlige stempel med en tekst fra "Handmade English".
Konvolutten og den lille "snail mail" teksten er fra "Trädgårdssnäckor"

Stempler brukt på dette kortet:

Jeg deltar på disse utfordringene:
Ha en strålende søndag
Klem, Wenche

1 kommentar:

Wendy Nicola Jackson sa...

Gorgeous creation Wenche, so lovely to see you entry pop up in the challenge. LOVE your greens and your fabulous colouring. Super cute! Thanks for sharing your sweet creation with us at Southern Girls, I love what you've done for this challenge. Hugs, Wends xoxo SGC DT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...