lørdag 18. april 2020

Gavepose - DT hÄnglar & Wings

Heisann!
I dag har jeg litt ekstra inspirasjon for hÄnglar & wings.
Jeg har laget en gavepose med et motiv maskert sammen av mange stempler.
Resultat ble denne "scenen":
Jeg har brukt disse stemplene, listet opp i rekkefølgen jeg har maskert:
Kaninen i front: Kaninfamilj
Sauen: Ullrik och Ullrika
Blomster: Sittande Trädgårdflicka
Veiskilt: Sittande Trädgårdflicka
Stolpen: Sittande Trädgårdflicka
Steinmuren: Sittande Trädgårdflicka
Kaninen bak muren: Kaninfamilj

Teksten på veiskilt:
FUN: Sittande Trädgårdflicka
farm:  Sittande Trädgårdspojke

Setningen er fra Sittande Trädgårdspojke
De små sommerfuglene er fra Fjärilar

Jeg tror kaninen som prøver å gjemme seg pønsker ut noen rampestreker.
Jeg har fargelagt med Prismacolor blyanter på kraftkartong.

Teksten på baksiden er laget med bokstaver fra Rakt Alfabet med Siffror
Sommerfugler fra Fjärilar og den store er stemplet på et gult mønsterpapir.


Ønsker dere en strålende lørdag!
Klem, Wenche

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...