lørdag 17. november 2012

Juletrepynt

Nå er det veldig sent på kvelden...eller kanskje ...tidlig morgen, og jeg skriver blogginnlegg.
Fredagskvelden ble ikke så veldig kreativ, 
men hadde en superartig kveld med ei venninne fra fjortis tida - Mona ♥
Det ble masse mimring og en hel del forklaringer på hvordan jeg brukte det meste av hobbyutstyret.
Neste gang hun kommer så skal hun få teste litt fargelegging og kortlaging :)
Kanskje hun blir hekta slik som oss andre?! Hihi.

På vei hjem fra meg fikk Mona med seg litt juletrepynt jeg lagde i fjor, men som ikke er blitt vist frem.
De er laget av Spellbinder dies og utstanset snøfnugg (Martha Stewart)
 Ønsker dere alle en kreativ helg!!
Klemmer, Wenche :0)

3 kommentarer:

Mona Opland sa...

Jeg må få lov til å nevne for leserne av bloggen at jeg HJALP TIL å ta de bildene av snøfnuggene, hehe :-) Takk for en superkoselig kveld, Wenche! Neste gang må vi prøve litt fargelegging. Da får jeg kanskje lov å velge et stempel selv...? :D

Askepott sa...

Kjekt med sånne snøfnugg som ikke kommer dalende fra himmelen. :-)) Disse var kjempefine.

Ha ei fin helg!

Sivic sa...

Nydelig juletrepynt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...