søndag 18. november 2012

Bokeske og en blogcandy ♥

Hei alle sammen!
Håper dere har noen flotte kreative dager og virkelig koser dere.
Med det været vi har østpå om dagen så blir det fort noen timer på hobbyrommet :)
Jeg har benyttet noen av disse timene til å lage et bokkort/bokeske, 
og med denne boken følger det en liten julecandy sponset av  
Informasjon om candyen finner du nederst i innlegget.
En enkelt pyntet bok i grønt.
Tutorial finner du her!
Den nydelige juleteksten er fra North Star Stamps 
og er en av tekstene du kan vinne i blogcandyen.
Mønsterpapir fra Maya Design.

Innside med skrivefelt og rom for gaven fra NSS.
Blogcandy!!
For en liten stund siden fikk jeg tilsendt noen nye stempler av Kari, 
men så fikk jeg tilsendt de samme stemplene en gang til...
Og vi fant ut at dette kunne komme dere til gode.
Litt sånn hell i uhellet :)
For å være med i trekningen må du gjøre følgende:
  1. Bli følger av bloggen til North Star Stamps hvis du ikke allerede er det.
  2. Ta turen tilbake hit og legg igjen en kommentar.
  3. Registrer navnet ditt i InLinkz nederst i innlegget med en link til bloggen din.
  4. Legg bildet av candyen i sidemenyen og hjelp meg med å spre budskapet.
Candyen avsluttes 27.november 2012 - kl. 21:00
 ♥
Klem fra Wenche :0)

33 kommentarer:

Line sa...

Så nydelig bokeske Wenche.;) Og så herlige tekster. Tusen takk for muligheten til å delta.

Ønsker deg en nydelig og kreativ dag.

Klem

Maryann Laursen sa...

Such a gorgeous boxcard Wenche. It´s really beautiful and well done, but unfortunately I don´t have a blog, so I can´t join yur candy, but good luck to everybody else thoug.

Karina Bunkenborg sa...

wauw hvor er den flot!

Jeanett sa...

For en nydelig bokeske.Tror jeg må lage en sånn snart igjen, det er jo så gøy. Tusen takk for inspirasjon:)
Tusen takk for sjansen til å vinne også:)
Håper du får en fantastisk søndag:)
Klem fra Jeanett

Elin sa...

Så nydelig bokeske! Viser at det ikke alltid er nødvendig med bildestempel, det er helt sikkert! Jeg er med på blogcandyen også, takk for muligheten til å vinne! :)

Mona Opland sa...

Det var en kjempfin bok-eske, Wenche! Jeg likte spesielt godt de hvite julestjernene du har stanset ut og pyntet med, de var kjempefine! :)

Har du lagt noen eske e.l. man kan gi bort en vinflaske i, noengang...?

Gitte sa...

Super flot bogkort.Lækre stempler. Tusind tak for chancen for at vinde.
God søndag.

Unknown sa...

Nydelig bokeske og en flott candy. Blir gjerne med og prøver lykken.
Irene

Eline sa...

Så nydelig bok-eske, Wenche.
Tusen takk for muligheten for å vinne de flotte tekstene.
Ønsker deg en kreativ og fin førjul.
Klem

Riet sa...

This is so wonderful Wenche.

Hugs Riet.xx

Mandelhjärta sa...

Superfin bokeske i nydelige fargenyanser! Pent arbeid! :)
Jeg prøver gjerne lykken i din candy! :)
Ha en koselig kveld!

Lillians Blogg sa...

Rett og slett LEKKERT :)

Yvonne sa...

Så søt bokeske Wenche! Du er jo så flink med disse. Jeg har fortsatt bare laget to stykker...
Ha en kreativ og flott kveld :)
Klem

Linda sa...

ååå..for en nydelig bokeske:)Skikkelig lekkert pyntet!!!
Takk for muligheten til å vinne disse lekre stemplene:)De står øverst på ønskelista mi:):)
Klem,Linda

Anne Gro sa...

Fantastisk eske som vanlig :) Prøver lykken på candyen. Ha en fin førjulstid, og takk for masse inspirasjon i året som har gått :)

Frk. Bogstad sa...

Flott bokøsje :)
North star stamps har kjempeflotte stempel. Eg har handla der ein del ja :) Men desse har eg ikkje sett.
Takk for sjansen :D

debby4000 sa...

Love your gorgeous, beautiful bookcard.
luv
Debby

Therese sa...

Vakker bokeske med nydelig tekststempel! Jeg krysser fingre og håper jeg blir den heldige vinner! ;)

Bodil sa...

Nydelig bokeske du har lagd :)

Fin candy som det hadde vært morsomt å vinne. Oppdaget nemlig da jeg skulle finne julestemplene mine, at flere av de hadde gått i stykker.

Ha en fin uke, klem :)

monicas papirhobby sa...

Nydelig bokeske. Kjempe fin candy som jeg håper å bli den heldige vinner av.:-) Monica

Anonym sa...

Nydelig bok-eske med delikate farger og flott pynt. Likte tekstene fra North Star Stamp veldig godt og vil gjerne være med på candyen :) Ha en flott torsdag!

Guri sa...

For eit flott bokkort. Nydelige papirer du har brukt.
Og klart eg har lyst på dei flotte stemplene. Er følger avbloggen til North Star Stamps og har reklamert for candyeen i sidebar.

June sa...

Så lekker bokeske og bruk av stempel! Nydelig!
Takk for muligheten til å vinne disse flotte stemplene!
Ha en fin helg!
Klem, June

Bettina L. sa...

Flott candy og du har så fin blogg også. Masse nydelig inspirasjon her og jeg er alt følger både av deg og North Star Stamp sin blogg. Klem Bettina

Sylvia sa...

Nydelig bokeske! Jeg blir gjerne med i trekningen :)

Sivic sa...

Utrolig lekker bokeske, tenk å bli den heldige vinner av denne :)
Ha ei fin helg, klem

Tonje sa...

Takk for sjansen til å vinne disse nydelige stemplene! Flott bokeske du har laget :) Klem fra Tonje

Linda sa...

Wow for ei kjempelekker bokeske du har laga. Klem Linda :)

Jorunn sa...

Jeg har ikke prøvd meg på bokesker enda, men det frister når man ser så flotte resultater!
Så fine stempler du har i candy, jeg vil gjerne være med og prøve lykken :)
Klem, Jorunn

Gro Tollaksen sa...

Kjempe blogg og en flott candy:)

Gro Tollaksen sa...

Jeg finner ikke InLinkz :(

Christina C. sa...

Adore your spectacular book card...WOW!!!!!!!!!!!

Maya sa...

Så mye lekkert som du lager, vennen!
Fargeleggingen din på kraft kartong er bare helt nyvelig!!
Jeg har scrollet meg litt rundt, opp og ned ;)

Takk for at du søker på DT call`n til Bildmålarna ♥
Klemmer fra Maya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...