onsdag 16. juni 2010

Skoleavslutning 2.klasse

Hei alle sammen!!!
Da er det tid for skoleavslutning og i den anledning skulle jeg lage et kort til læreren fra foreldre og elever.
Vel, ikke den letteste oppgaven da jeg gjerne ville ha med bilde av alle i klassen - bare 24 elever, hehe - på kortet. Så jeg endte med å bruke kuttemaskinen min igjen og lage store blomsterpaneler hvor ett kronblad har ett bilde av en elev + en i midten. Så da måtte det bli et kort med 3 sider...og tiden går, tikk, takk, tikk, takk, mens jeg legger hodet i bløt. Vel, det ble et album-kort hvis jeg kan si det slik, med 3 sider. :0)
Jeg har sladdet alle bildene og hilsenen...så det ser ikke så pent ut, men dere får i alle fall en ide om hvordan det ser ut.




















Han er jo litt søt da der han sitter!!
Var litt uheldig når jeg skulle sverte en litt bred kant og kom for langt innpå. Så da ble nesten alt svertet, men håper og tror at jeg reddet det :)











Blomsterbarna!!
Huff denne sladdingen ble ikke akkurat bra....












Siste side:

















Jeg har brukt grønn bazill og 3 av arkene fra 3ndy Papir - design Gudrun Loennecken, som jeg fikk på Ski-treffet! De er så tøffe, og jeg synes de passet perfekt til denne anledningen.
Stempel fra Popcorn the Bear som er malt med Distress Ink - reinkers.
Tekst fra Norsk Stempelblad, samt personlig stempel.
Panelene er kuttet med BossKut - Gazelle og de små med Spellbinders.
Så er alle kanter svertet med Vintage Photo og Peeled Paint.
Ikke så mye annen pynt på dette kortet, men det ble nok jobb med Cuttlebug-sveiving og kutting med Gazelle. Med den maskinen må jeg gjerne teste før jeg bruker mønsterark.

Jeg tar dette kortet med i ukens Cupcake Craft Challenge #95 - One for the boys.

Lover og ikke vente så lenge med neste prosjekt...som blir  flere lys hvis de blir bra.
Jeg har en stabel med diverse villblomster til tørk/ press og det er ikke sikkert at alle egner seg like godt. Jeg har to brukte kubbelys som er prøvekaniner. Kanskje dere får se dem en gang *lol*.

Ønsker dere alle en herlig & kreativ uke, og nå håper jeg at varmen kommer snart.
Det er jo så fint vær, men vinden er kald.

Klem Wenche :0)

12 kommentarer:

Yvonne sa...

Oi, oi, oi, så utrolig stilig! Her tipper jeg læreren ble rørt når det ble mottatt. For en jobb du har hatt med dette, det synes. Et nydelig stykke arbeid! Og bjørnen er jo bare såå flott malt.
Klem

Gro sa...

Heldige lærer. Og så flott med alle barna som en blomst...eller 3. Kreativt.

Klem :o)

Lilian sa...

Hi! Your creation is just lovely. I had to click to make the picture look bigger when I realized the insides had photos in them :) I love the idea of putting photos inside.

Thanks for stopping by my blog for the Belles N Whistles blog hop!

Nina sa...

Så flott dette ble, og god idé med bilde av alle barna på en blomst. Bamsen er jo bare helt herlig. Nydelig fargelagt. Jeg ville blitt kjempeglad hvis jeg hadde fått et slikt kort av elevene mine. Lykke til med lysene dine. Jeg var ute og plukket blomster her om kvelden jeg også, inspirert av dine nydelige lys. Så det ligger noen i press her også.

Nancy sa...

Sååå rørende:O) Den læreren kommer ikke til å ha øyekroken tørr:O) Kjempe flott "god sommer" gave, Wenche. Takk for inspirasjon!!! Jeg skal bare laget et kort jeg da;) ler
Ha en herlig torsdag.
Klemmer fra Nancy;O)

bestevenn sa...

Så nydelig kort. Kjempeflott å la den store blomsten gå igjen som tema på alle sidene. Og alle sidene var så forseggjorte. Og stempelet på forsiden må vel være morsomt for læreren nå som ferien står for døren! Ha en fin dag. Kanskje sommeren kommer neste uke?

Gry-Beate sa...

Så nydelig, dette var en kjempe flott gave!!! Vil tro det var en tårefyllt lærer som mottok dette!!

;0)Gry-Beate

Kari sa...

Snakk om heldig lærer da! Det er litt av en jobb som ligger bak her. Nydelig, denne kommer læreren til å sette pris på i mange år fremover!

Pinklady 68 sa...

Utrolig nydelig albumkort! Veldig kreativ med den kjempestore blomsten..så smart layout med bilde av alle barna inni!
En flott avsluttnings hilsen til læreren:-)
Helt nydelig bamse motiv på forsiden også. Et lekkert kort, Wenche!

Ha en fin sommerdag! Klem Laila.

mettepip sa...

Dette ble kjempefint Wenche! Så flott idè med bildene av barna, Og så skjønn han på forsiden er;)
klem fra
Mette

Anne Lise sa...

Så kjempefint kort. Læreren vart nok veldig glad for dette. Vil nok tru at det står på plassen når hausten kjem. Du er så flink å fargelegge.

Mette sa...

Så flott kort/album!! Virkelig kreativt med bildene av barna! Koselig å få et slik minne:-)
Klem Mette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...