mandag 21. juni 2010

hÄnglar-bebis...endelig!

Åh sukk! Så fikk jeg endelig tatt i bruk ett av de nye hÄnglar babyene. Noen av de søteste stemplene jeg har.
Jeg hadde tenkt å bli med på en monocolor utfordring og satte i gang å male, men så synes jeg det ble litt vel trist med bruntoner til dette søte motivet. Så da ble det svakt rosa mønsterark fra Inkido. De er jo så lekre de papirene. Og på rundturen i bloggverden så fant jeg en skisse jeg også ville prøve meg på.
Jeg har tatt i bruk symaskinen igjen og det er så morro å sy!!!




















Og noen detaljbilder blir det jo også:





















Så en liten repetisjon...Er hun ikke herlig????
Knappene i sparkedressen har fått små halvperler.

Til slutt et nærbilde av den ene blomsten:

















Papir: Rosa bazill og mønsterark fra Inkido og Ladybug & Friends
Stempler: Motiv fra hÄnglar og tekst fra Norsk Stempelblad
Fargelegging: Distress Ink - reinkere
Halvperler fra Panduro og KaiserCraft
Blomster fra Storyteller
Båndet har jeg fått privat
Jeg har brukt Spellbinders, Retro Flower Punch og symaskinen.
Alle kanter har fått en omgang med sandpapir.

Jeg tar med dette kortet i disse utfordringene:
lovely hÄnglar only #2: Shabby
Allsorts challenge # 57: A little sketchy
Sweet Stampin Challenge #31: Clean & Simple

Takk for visitten og tusen takk for alle de koselige kommentarene dere legger igjen.
Ønsker dere alle en strålende uke ... her skal det bli peeent vær!!

Klem Wenche :0)

23 kommentarer:

Marianne sa...

Noe så vanvittig herlig, både stempelet, detaljene, og sukk...den maskinsømmen!!
Skulle ønske min symaskin kunne komme å prikke meg på skulderen og spørre om vi kunne bli venner, men det har ikke skjedd ennå:)

Masse klemmer fra Marianne:)

Lene Aase sa...

Så herlig kort du har laget, ble så lekkert med alle de rutene:) Kjeeeempesøt baby:)
Klem fra Lene:)

Gro sa...

Å så nydelig babykort. Og det Hanglarmotivet var skjønt - kanskje jeg nesten bare MÅ ha dem.
Og stilig med sømmen.

Klem :o)

Unknown sa...

Nyydelig kort!! Så herlige disse H&S babyene. nydelig fargelagt og lekre blomster detaljer også!!
Herlig!!

klem,
jorunn

Gry-Beate sa...

Så nydelig et motiv!!!!!!Fytti rakkærn så flott malt!! Dette var bare helt nydelig!!

;0)Gry-Beate

Gro sa...

Himmel og hav for et nydelig kort!!!!
Og det motivstempelet var bare herlig ja....
Nydelig fargelagt.

Klem, Gro

Trine Pedersen sa...

Så stilig det var med de rutene. Motiver er jo så nydelig, og så vakkert fargelagt. Bedårende vakkert var det, rett og slett. :):)

Klem, Trine :)

Randi Th. sa...

Nydelig kort du har laget! Ja disse babyene var bare så søte.....

Ha en fin uke!

-klem-

Nina sa...

Nydelig babykort i sarte og duse farger. Flott med sømmen, og prikken over ién er halvperlene.

Karin sa...

Så utrolig lekkert kort du har laget Wenche og nydelige detaljer. Må si du er stø på hånden når du syr (",)
Jeg bruker papir som er 15,5*15,5 cm og begynner å punche på midten, så jobber jeg meg utover. I hjørnene klipper jeg bort ujevnhetene. Lykke til!
Klem fra Karin

Yvonne sa...

Så herlig dette ble Wenche! De hänglarna der må jo være de søteste ever! Helt nydelig malt her, og så lekker bakgrunnen ble med rutene. Kjempeflott!!!
Ha en super dag!
Klem

Papirdilla sa...

Å, helt nydelig kort! Virkelig kjempesøtt med babystemplet:) Super fargelegging også! Veldig lekkert med blomsterpynten og sømmen.

Ha en fin dag!

Klem,
Hanne

Heidi sa...

Hei!
Her hos deg var det mye fint! Kommer til å titte innom igjen og legger meg til som følger:)
Ha en fin dag!

Mette sa...

For et nyyyydelig kort!! Motivet er bare så søtt:-) og tillegg var det utrolig flott med rutene som var sydd rundt!
Klem Mette

Nina Macaulay sa...

Ennig med mange hae at dette var et kjempe søt kort Wenche!
Så flink du er til å bruke sy maskin :O)
Og Bloggen din har fått et nydelig sommer frisk pust :O)

Klemmer fra Nina

Mona sa...

Ååå... så søtt dette kortet var!! Kjempe skjønn baby, og kjempeflott fargelagt.
Stilig bruk av symaskin-søm. Nydelige blomster detaljer!

Klem Mona :0)

Pinklady 68 sa...

Ååå, så nydelig babykort! Flotte og duse farger..lekker bakgrunn! Nydelig blondebånd..
Blir så fint med sømm detaljene til også:-)

klem Laila.

Iris Wiechmann sa...

Oh what a cute card! Fab coloring and I love the patchwork design. Thanks for playing with us at LHO challenges!
Hugs,
Iris

Maarit at Violets Corner sa...

Vilket underbart härligt kort!

Klem
Maarit

Linda W sa...

Nydelig kort, med et fantastisk stempel..
klem:)

Emma (metalicbutterfly) sa...

Such a beautiful card!!!!

Love the image sooo sweet and the colours are just perfect!

Thanks for playing at Allsorts
Emmaxxx

jannes hobbykrok sa...

Fy flate så lekkert du maler,og så flott det ble med søm i alle kvadratene!
Når det er sagt må jeg bare skryte litt av bloggbakgrunnen din og!Aldri sett den før,og synes den er kjempesøt!
Klem,Janne

himlaverket sa...

Underbar liten hängelbebis...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...