fredag 9. oktober 2020

Du & jeg ♥

Høsten er her og dagens kort for hÄnglar og Wings passer perfekt med fine høstfarger og motivet: Micke fra settet"Micke och Molly".

Teksten er fra settet "Rakt Alfabet med Siffror
Rundt kanten har jeg brukt "Bakgrundstext"

Så fine de er ♥
Micke er fargelagt med Prismacolor Premier blyanter på kraftkartong.

På innsiden har jeg brukt teksten som følger med motivet.
Bak teksten har jeg stemplet med en av hønene fra settet "Hönsgården"

På baksiden brukte jeg et stempel fra "Handmade English"


Kortet tar jeg med på disse utfordringene:

Ønsker dere en strålende helg!
Hugs, Wenche

2 kommentarer:

Donna Scholz sa...

Great card Wenche! Wonderful coloring with the Zig markers! Thank you for sharing your creative talents with us at Try Stamoin' on Tuesday!,! - Donna

Heather sa...

So cute, Wenche, and bonus points for turning the sketch so successfully! Love it! Sweet images and papers! Thanks so much for playing at TSOT!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...