onsdag 30. september 2020

Du er den beste

 Heisann!

Nå tror jeg det begynner å bli en god stund siden sist jeg hadde et innlegg som ikke var et DT bidrag.
Dagens kort ble laget på hyttetur men har ikke fått gjort det helt ferdig før nå... Ting tar tid :)

Dette nydelige motivet er et eldre Papilio stempel.
Det er litt tilfredsstillende å bruke gamle stempler og dette stempelet har jeg ikke brukt før.
Vi har vel alle noen stempler som ikke har blitt brukt.
Hun er fargelagt med Prismacolor Premier blyanter på kraftkartong.
I kantene har jeg brukt et stempel fra Stempelglede - Vintage Garden - en av mine favoritter til stempling på kantene.
Alle sidene har samme layout.


Utfordringer:


Ønsker dere en fin fin dag!
Klem, Wenche

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...