søndag 3. mai 2020

Guttekort - DT hÄnglar & Wings

Hei alle sammen!!
Dagens kort er laget for hÄnglar & Wings og jeg har brukt den nydelige gutten,
Ullrik fra "Ullrik och Ullrika".

Jeg har maskert Ullrik med den lille benken fra "Väntande Tomter" for å gi han noe å sitte på.
Teksten er fra Uppish #1

Denne lille gutten må er den søteste av dem alle 
Jeg har fargelagt med Prismacolor blyanter på kraftkartong.

Innsideteksten er fra "Gert och Gertrud"

Jeg har brukt disse stemplene:

Jeg tar kortet med på disse utfordringene:


Ønsker dere alle en strålende søndag!
Klem, Wenche 

5 kommentarer:

Lynda sa...

Fabulous card Wenche. Great idea to mask him to be able to sit on a bench. Love all the layers, and the matching of the papers. Thank you for joining us at The Alphabet Challenge xx Lynda DT

cass sa...

Wonderful card. Thanks for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight.

Rachelle Oltean sa...

This is such a wonderful image and you have colored it perfectly! The layout on this card really works well with the pattern papers! Thanks for joining us at the Alphabet Challenge for our "B" is For Boy Challenge
Rachelle - DT : )

Basslady sa...

this looks gorgeous!

thank you so much for playing along with us at alphabet challenge!

hugs and kisses from germany,
Silvi

VEANA R. sa...

What a beautiful gretting card ! I love the paterned blue paper and the stamp is very lovely. Thanks for joining Mix It Up Challenge Blog. Wishing you good luck. Hugs, Veana R. DT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...