søndag 2. februar 2020

Bokeske til en kjær venn!

Heisann!
I dag har jeg et nytt prosjekt å vise dere, laget for hÄnglar & Wings,
hvor jeg har brukt hjertestempler fra settet: "Hjärtan".
Jeg har satt sammen det store "tomme" hjertet og det store hjertet med hull og brukt rød embossing.
Rundt motivet og hullene er fargelagt med Prismacolor blyanter.

Ordene er også fra settet "Hjärtan"
Sugerørene under hjertet er laget av vanlig kopipapir som jeg har brukt når jeg stempler kantene med "Bakgrundstext".
Teksten på innsiden er fra "Hjärtevänner".
Panelene har blitt stemplet med "Bakgrundstext".
På baksiden/bunnen har jeg brukt to tekster fra "Handmade English" 
Stempler brukt på dette prosjektet:
Klem, Wenche

5 kommentarer:

Tristan sa...

Fabulous project Wenche. I love the hearts on the front and that you've decorated the inside and that sentiment is perfect. Thanks for joining us this week at the Watercooler Wednesday Challenge. Tristan DT.

Helen sa...

Your treat box is wonderful, Wenche! All the beautiful little details you have included makes it very special! I'm sue anyone would love to get such a special gift! Thanks for joining us this week at the Watercooler Wednesday Challenge.

Twórcze pasje Danki sa...

Amazing box, colors and perfect workmanship.
Thank you for participating in our Anything Goes Challenge at Through the craft room door this week. See you in the next challenge.
regards
Danka
TTCRD
Danki's creative passions {My Blog}

Leanne sa...

Truly amazing love the details the glitter the whole thing is beautiful. Thanks for playing our challenge at Krafty Chicks.

Leanne DT/KC

Art by Zowie Dixon sa...

Oh my! your creation is amazing and so beautiful! Thank you so much for entering our ATG challenge at Arty Divas this week. Looking forward to seeing you again next challenge.

Hugs, Zowie xx

Arty Divas DT

Crafts from the Fairy Den {My Blog}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...