søndag 29. desember 2019

Til en du er glad i ♥

Endelig søndag 
I dag har jeg mitt første blogg innlegg for hÄnglar & Wings som DT medlem 
WooHoo 
Selv om vi ikke har rundet året ennå så kan det være greit å starte med kort for Valentine's dagen.
De nyeste hÄnglar stemplene passer perfekt 
Til dagens kort har jeg brukt motiv og tekster fra settet: Hjärtevänner.
Hvem kan vel motstå denne søte jenta 
Jeg har fargelagt med Prismacolor blyanter på kraftkartong.
På kantene har jeg brukt Mixed Media settet: Bakgrundstext.
På innsiden bruker jeg alltid en tekst og denne passer helt perfekt!
I stedenfor mitt personlige stempel har jeg brukt en av de flotte tekstene fra settet: Handmade
Her finner du tekster som passer flere hobbier.
Stempler brukt på dette kortet:
Klem, Wenche 

2 kommentarer:

Miranda Slagboom-de Groot sa...

This is such a pretty card.
Hugs Miranda

Anja sa...

Your card looks so lovely :)
Thanks for joining us at Papercraft Challenges.
Anja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...