søndag 24. mars 2019

En myk oppstart...Wee Stamps ♥

Hei alle sammen ♥

Etter et langt fravær fra scrappeverden er tiden inne for å starte opp igjen.
Dette er mitt første innlegg siden juni 2016....Det kommer flere etter hvert.
I tillegg til papirhobbyen så syr jeg litt, så det kan kanskje komme et syinnlegg hvis jeg har et prosjekt på gang.

I mitt første innlegg vil jeg vise et kort jeg lagde på mitt første Scrappesyken treff nå i mars.
Motivet fargela jeg en gang i 2016 og har ligget trygt lagret i disse årene.



Bildene blir foreløbig tatt med mobilen til jeg får sjekket opp mitt gamle kamera.
Mest sannsynlig blir det å ordne seg med et nytt et.


Skjønneste lille frøkna fra Wee Stamps er fargelagt med Prismacolor blyanter.


Alle fire sidene på kortet har samme layout med nydelige papirer fra Maya Design.
Teksten på innsiden er fra Kort og Godt.

I'm entering this card into these challenges:


Honorable mentions
15.04.2019:

♥ Ha en fin fin dag ♥

4 kommentarer:

Astrid sa...

Nydelig kort med vakkert motiv, og så flott du har pyntet innsidene også:)
Utrolig kjekt å se liv i bloggen din igjen Wenche :)
Klem, Astrid

K M Meena Herale sa...

Lovely work,
Thank you for Joining us at Angie's Digital Stamps and waiting to see next time.

Hugs
Meena DT

Sarah sa...

Thank you for sharing your fabulous colouring with us at the Colour Crazy Craft Challenge. Sarah DT

Wendy Nicola Jackson sa...

Wenche, it was so lovely to find your gorgeous card. I loved seeing your sweet creation pop up! Your colouring and card design is enchanting. You are in the Sunday Spotlight over on the Whimsy Stamps Facebook page hunny. I wasn't able to 'tag' you in the post, as it's possible you've not joined our Facebook Group yet, we'd love you to so we can celebrate your beautiful creation with you. Hugs, Wends xoxo Whimsy Stamps DT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...