onsdag 1. april 2015

Kjolekort til konfirmanten - DT Papirdesign

Hei.
Endelig er det påske!!!
Det skal bli godt med noen ekstra fridager.

I dag har jeg et kjolekort å vise dere med nydelige mønsterpapir fra
En perfekt fasong som passer til kort, invitasjoner og bordkort.

Tutorial til dette kortet har jeg funnet hos flinke
Marianne!
På innsiden har jeg ordnet det slik at man kan sette fast en pengegave.
Panelstrimlene er kun festet i endene og jag passet på at det er plass nok i bredden.
Jeg hadde bare en hundrelapp for hånd, men det skal gå greit med noe større valør.
Mønsterpapiret på innsiden er så lyst og fint at man kan skrive rett på.
Produktliste:
Ark: PD 15029 hell og lykke - Lev livet, PD 14910 Marias verden - Drømmebryllup
Stempler: PD 14960 - Til henne, PD 14958 Stå på
Blomster: Rosa/lilla og hvite roser
Annet: Hvite halvperler - svirler og enkle
Ønsker dere alle en kreativ
God Påske!
Klemmer fra
Wenche

3 kommentarer:

Eva R. Fandrem sa...

Nydelig! Tror jeg må låne ideen :)

Veronique sa...

Kjempelekkert :)

Janne Andersen sa...

Kjempefint og veldig yndig kort du har laget, håper jeg får lov til å bruke samme mal til å lage kort:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...