fredag 27. februar 2015

WooHoo!!


Hei
Da kan jeg endelig annonsere den gledelige nyheten om at jeg er så heldig å ha fått plass på det kreative teamet til
Papirdesign
Jeg er såååå hoppende glad for denne utrolig flotte muligheten til å jobbe med Papirdesign sine herlige produkter
og til å bli bedre kjent med de andre dyktige jentene i teamet.
Som jeg nevnte i forrige innlegg så har jeg vært opptatt med prosjekter og det har blitt lite blogging. Nå kan jeg starte med å vise noe av det jeg har laget.
Her er mitt første kort for Papirdesign ♥
Så mye vakre papirer, blomster, stempler m.m
Her er produktene jeg har brukt fra Papirdesign:
Mønsterark:
PD 13746 LYKKE – Rosa pioner
PD 13744 LYKKE – Pip pip
Stempler:
PD 14960 Til henne - Flotte deg
PD 13783 Fordi… - swirleramme
PD 13768 Dagen i dag er en gave
Blomster:
Roser, Roseknopper, Hvit-rosa kirsebærblomst, Hvite petals
Annet:
Blonde fra hvit båndpakke, mørke rosa selvklebende halvperler
Dette nydelige motivet er fra Make It Crafty
Hun er fargelagt med Prismacolor blyanter på kraft.
Bakside med personlig stempel fra Scrapmagasinet.
Dette kortet tar jeg med på disse utfordringene:
Tusen takk for at du besøker bloggen min ♥
Klemmer fra Wenche

9 kommentarer:

Astrid sa...

Gratulerer så masse Wenche !! :-)
Nydelig kort med mange flotte detaljer:-)
God helg!

Klem fra Astrid

Mette sa...

Wow! Så flott, Wenche! Gratulerer så mye!
Fantastisk flott kort, som vanlig :-)

Ønsker deg en strålende flott helg!

Stor kos fra meg

Maryann Laursen sa...

Stort tillykke med din nye plads som DT medlem, og også med dette vildt flotte kort her. Det er bare helt fantastisk smukt og lækkert udført.

StampNScrapJunkie sa...

This is gorgeous! Fantastic coloring and I love the details, especially for the necklace! Fabulous! Thanks for sharing and joining us at Inspiration Destination. Hope to see you again and good luck!
Ema
IDCB Owner

❤ Kaia sa...

VANNVITTIG FLOTT fargelagt Wenche......
Og gratulerer så mye...

Klem fra Kaia

Pat K sa...

Stunning creation. Love the colouring on kraft..so pretty.
Thank you so much for playing along with us at The Paper Shelter this week. hugs, Pat K xx

Wendy Nicola Jackson sa...

Oh wow, that is super girly and super gorgeous! Love the pearls!! Thanks for joining in our 'Girly' challenge at Southern Girls this fortnight. So glad you joined in the fun. Hugs, Wends x SGC DT

Karen Oliver sa...

Stunning card love your colouring and the pearls just bring the card to life. Thanks for joining us at Southern Girls.

(AJ) ArtJypsy sa...

Gorgeous. Love your coloring and the 'pearls' you added.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...