torsdag 3. april 2014

Den heldige er../ The lucky one is..

Hei.
 
Da har jeg trukket en vinner som vil motta en hilsen fra meg :)
Jeg har lagt sammen kommentarene fra blogginnlegget og Facebook slik:
1-15 (blogg kommentarer)
16-21 (Facebook - min vegg)
22 (Facebook - Visom fargelegger med alkoholholbaserte tusjer)
23 (Facebook - Visom fargelegger med Prismacolor)

******
Hi

I have picked a vinner who will recieve a greeting from me :)
I've put together the comments of the blog post and Facebook as follows:
1-15 (blog comments)
16-21 (Facebook - my wall) 
22 (Facebook - Visom fargelegger med alkoholholbaserte tusjer)
23 (Facebook - Visom fargelegger med Prismacolor)

Maryann Laursen

Gratulerer!
Congratulation!

Send meg en epost med navn og adresse 
så kommer det en hilsen snart i postkassen!
 
Send me an email with your name and address,  
and you will recieve a greeting soon in your mailbox!

Klemmer/ Hugs
Wenche 

1 kommentar:

Maryann Laursen sa...

WOHOOOOO Tusind tusind tak Wenche, det vil jeg gøre med det samme, og hvor glæder jeg mig til at se din hilsen så dygtig som du er ha ha ha.
Du gjorde lige min dag til noget helt fantastisk ha ha ha Tusind tak for det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...