søndag 20. januar 2013

Sketchy Colors #147

Det er søndag og det er en ny utfordring til dere inne hos Sketchy Colors :)
Og hva er vel bedre enn å starte en fridag med papir og stempler, bortsett fra å sove lenge?
Denne gangen vil vi at dere lager noe i fargene:
Rosa, Lilla og Brun
Og slik ble mitt bidrag:
Fargene ble litt sterkere enn planlagt så nok en gang ble det et dypdykk i restebunken med mønsterpapir for å finne noe som passet.
Og så måtte jeg ta i bruk min nye dies fra Cheery Lynn - hjertetreet ♥ 
Den er bare så fin og passe stor for kortlaging :)
Dette vakre motivet fra Saturated Canary er fargelagt med Prismacolor blyanter ♥
Kortet blir med på disse utfordringene:


 ♥
Tusen takk for at du besøkte bloggen min!
Du er hjertelig velkommen tilbake ♥

8 kommentarer:

debby4000 sa...

Absolutely gorgeous.
luv
Debby

Gitte sa...

Super herligt kort.
God søndag.

Jannhild sa...

Nydelig flott kort, Wenche!!
Vil ha det motivet jeg :) Tror det må handles inn :)

Klem og ha en strålendes uke!!
Jannhild

Linda Anderson sa...

Wow, this sure is stunning!! Thanks for joining us at the Fresh Brewed Blog for our Anything Goes challenge.

Linda

❤ Kaia sa...

Sååå nydelig !!!!
Og for en flott fargelegging.....
Nydelig motiv, flotte dies og lekre detaljer....
Klar for treff ???
Det er ikke jeg.. Har ikke gjort noe klart enda, og jeg som hadde DE PLANENE.....
Jaja, treff blir det uansett..

Klem fra Kaia

Wendy sa...

Absolutely gorgeous...Thanks for playing along at Divas by Design this week.
Wendy xx

Bridie sa...

Brilliant girly image, I love the colour combo and the little detais you've added like the border punch with just the slightest bit of inking, it looks great.

Thanks for stopping by

Crafty Hugs

Pop's Cards sa...

Hey sweetie this is so pretty, love it, thank you for joining us at Saturated Canary this time, huggles Pops x x x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...