mandag 17. september 2012

Trekkspillkort - DT Ett Trykk!

Helgen er over og det er blitt mandag - en ny uke med nye muligheter!
Og dette blir en BRA og hektisk uke - med full fres på hobbyrommet hver ledige stund :)
Ukens fire første dager blir å få laget mest mulig til julenummeret av Ett Trykk, hårklipp på torsdag
og fredag pakker jeg kofferten og reiser bort en uke til sol og varme på Kypros.
Jeg kan nærmest kjenne varmen helt inn i margen allerede...åhh det skal bli deilig! :D
 I august utgaven av Ett Trykk lagde alle i teamet hver sin variant av Trekkspillkortet.
 Den er enkel å lage, men det blir jo mange sider som skal pyntes. 
Jeg tok den enkleste veien - synes jeg da - og gjorde kortet om til en holder for bokmerker :)

To av "sidene" har ikke tekst eller bokmerker og er ment for å skrive en hilsen til mottager :)
Baksidene av bokmerkene er stemplet med flotte bokmerketekster fra North Star Stamps.
De får du kjøpt i nettbutikken!
 ♥
Størrelse: 13cm * 17cm (sammenlagt)
Blekk: Archival Ink - Coffee, Distress Ink – Walnut Stain
Stempler: North Star Stamps – alle tekster
Papirer: 3ndypapir – Sweetheart serien, Nille - skissepapir
Annet: Xcut dies (til ene enden av bokmerkene), Ranger glitterlim – Platinum, EK Success -  kantpunch, Panduro - halvperler
Teknikk: Kantene er svertet med blekk og påført glitter, bokmerkene er laminert.
Annet: Kortet er laget etter tutorial på youtube:
Ønsker dere alle en fantastisk uke!!
Klemmer, Wenche :0)





4 kommentarer:

Olga Marie sa...

Nyyyyyyyyyyydelig!!
Jeg såg på trekkspillkortene og tenkte at SÅNN MÅ JEG LAGE!
Og det bokkortet var bare en drøm!

Christina C. sa...

WOW......INCREDIBLY GORGEOUS!!!!! Love your magnificent design!

Mona sa...

Kjempefint trekkspill-kort!
Nydelige ark :-)

Ha en fin ferie!
Klem Mona :-)

Sivic sa...

Så flott, takk for at du deler!!
Må nok prøve meg på denne en gang,kjempefin!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...