mandag 13. august 2012

Julekort!

Tja, det er vel ikke for tidlig å sette i gang med julekortene?
Jeg er godt i gang, men vil nok fortsette med sommerlige kort en stund til :)
Med hyggelig selskap av Gro her en kveld fikk jeg testet ut fargelegging med Copics tusjer.
Og jeg må si det var veldig uvant da jeg er vant med Promarkers. Men artig var det.
Nå er jeg i gang med å fargelegge litt med Flexmarkere som Gro har lånt meg, men så langt må jeg nok si at Copics kjentes bedre ut. 
Vel, vel tiden får vise hva jeg vil fortsette med :)
Fjorårets juleark fra Maja Design ble ikke brukt i det hele tatt, men de er jo kjempefine!!!
Har til og med kjøpt inn noen fler :)
Her er en ny juleTilda...fargelagt med Copics :)
Ved en nærmere titt så er det ikke helt optimalt, men med litt trening så burde det gå seg til.
Gro...det er bare å ta deg tur ;0)
 ♥
Kortet tar jeg med på disse utfordringene:
Tusen takk for alle hyggelig kommentarer dere legger igjen!
Det varmer ♥
Klemmer, Wenche :0)

15 kommentarer:

Miranda Slagboom-de Groot sa...

Such a pretty card.
Hugs Miranda

Carina sa...

Snyggt!!

Tracey T sa...

I love your colouring and this new Tilda is so sweet. A very pretty Christmas card. Thank you for playing at Sweet Stampin' this week. Tracey x

Siv sa...

Hei Wenche! Lekkert kort og nyyydelig fargelegging :) Klem fra Siv

Debbie sa...

Super sweet card and lovely Tilda.
Thank you for showing us at Sweet Stampin' this week. Debbiex

Mervi sa...

Hej Wenche
oi hur söt julkort,
vacra färger!
Tack att du deltog hos CSAYL;-))m

Mynn xx sa...

Oh, this is AMAZING! Gorgeous coloring, amazing frame around the image, just a beautiful card! Thanks for joining us at CSAYL! ;D

Riet sa...

So wonderful card Wenche,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

debby4000 sa...

Oh what a gorgeous, cute card.
luv
Debby

Maya sa...

Nydelig kort, Wenche!
Lekre detaljer, papirene er bare så lekre og hva gjør det vel om det er fjorårets!?!
Hø, copics bedre enn Flex?!
Da bruker du flexen feil *ler*

Nå kan vi snart telle timer til treff, og huoghei som jeg gleder meg :D
Ha en flotters dag,
klem fra Maya

Mickaela Vildljung sa...

Vilket underbart kort! Det är aldrig för tidigt för julkort och ditt är verkligen vackert! Förläggningen är jättefin, speciellt på blusen. Du ska se att du också kommer bli helt galen i copic;)

Tack för att du är med i veckans Sweet Stampin' Challenge.

Kram Mickaela

Donna Mosley sa...

A stunning card Wenche, love it! Thanks for joining us at Sketch Saturday.

Donna x

Heather sa...

Gorgeous!!!! I love that circle cutout with the snowflake inside. What a great idea!! Thanks for playing with CSAYL.

Wishcraft sa...

Lovely image and a gorgeous card! Thanks for joining in at Sweet Stampin' :o) Hugs, Lisa x

Pernille sa...

Dette var et flott kort! Kjempefin løsning på skissa, og likte supergodt detaljen med snøkrystallen. Flott fargekombinasjon, og er helt enig med deg om arkene. De ble ikke brukt i fjor, men nå har jeg dilla :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...