tirsdag 3. januar 2012

Mine favoritter - del 2

Her er mine 12 favoritter av andre papirprosjekter i 2011.
Og jeg gleder meg veldig til å sette i gang med nye krumspring!!
Dette er den første av to bowl bokser jeg lagde. 
Denne var så heldig å bli kåret som en av Stampartic's Walk Of Fame i februar ;) 
Stolt som ei høne, hihi.
Et veggbilde som jeg har planer om å få hengt opp....et eller annet sted :)
Denne kurven slet jeg litt med å få til, men fikk det til....til slutt.
Nå må jo jeg også ha med dette 3ndyskiltet som  Maya og jeg lagde sammen. Og selv om hun mener at jeg sto for mesteparten av jobben så lagde hun det meste av pynten og sponset alt papiret. Og noe sjefing var det ikke, eller hur vennen?? Hihi.
Fuglehus etter egen "mal", inspirert av et fuglehus i tre :)
En gammel bok har fått nytt liv
 ♥
Enda en bok med nytt bruksområde.

  Begge origamiboksene var med i Ett Trykk. Den røde har litt mer særpreg enn den grønne, men det er jo litt artig å lage flere varianter. Mulig det kommer en variant til :)
 ♥
Metallboka MÅ være med....en klar personlig favoritt i 2011 :)
Gaveboks med en lekker innside som jeg holdt kurs i på Stempelscrappmessa. 
Denne blondebesatte hjerte boks/esken med hank, stående på stativ ble også valgt ut som en av StampARTic's Walk Of Fame i juni. Veldig moro!!!
 Ja, da er jeg ferdig med blogging av fjordårets kort og andre prosjekter!!
Tusen takk for alle besøk og hyggelige kommentarer gjennom året.
En stor klem til dere alle fra meg :0)
♥♥♥

6 kommentarer:

tone sa...

wOW hvor mye flott du har laga, rett og slett en fryd for øyet:-)

Klem Tone

Torill sa...

Skal si du har brettet og laget mye lekkert.Den ene kreasjonen lekrere enn den andre.Utrolig mange flotte prosjekter.Er full av beundring.

Torill

Mona sa...

Utrolig mye lekkert du har laget!!
Du er en STOR inspirasjonskilde :-)
Gleder meg å til å se hva du tryller frem i år :-)

Ønsker deg et kreativt nytt år!
Klem Mona :-)

unni's scrappeboble sa...

Åååååååå herlighet kor mykkkje flott du he laga da, fantastisk :))

Ania sa...

Utrolig mye flott - du er fabelaktig og inspirerened med papir! :)

Anonym sa...

Har du maler på den åpne boken og den nedbretta pyramiden som du har laget to av??
Utrolige mye fint her!!
Juanita86n@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...