lørdag 3. september 2011

DT Ett Trykk - Gave nr. 1, august 2011

Heisann :)
Først må jeg bare si Tuuuusen Takk for alle de flotte kommetarene jeg fikk for "metall" boka ♥
Jeg er så glad for at dere likte den og at så mange har lyst til å prøve samme teknikk :D
Da er vel tiden inne for å vise litt av det jeg lagde til august utgaven av Ett Trykk
Og jeg starter med en gave denne gangen ♥

En bok måtte ofres og bli til noe nytt :D
Det ble noen lag/boksider og rive, men den mest gjenstridige jobben var å skjære ut åpningen i permen.
Innbundne bøker er jo ment å vare :D
Masse blomster... 
Materielliste:
Størrelse: 14 x 20,5 cm
Blekk: Archival Ink - Coffee, Distress Ink - Vintage Photo
Stempler: Norsk Stempelblad - tekst
Papirer: Gammel bok, akvarellpapir
Annet: Wild Orchid Crafts og Storyteller - blomster, Martha Stewart - Monarch Butterfly utstanser, Spellbinder - Fancy Tags, Kort og Godt - halvperler og perlestreng, Bikuben - bånd, Ranger Crackle Paint - White Picket Fence, Tattered Angels - Glimmer Mist Marshmallow, Daler-Rowney - hvit akrylmaling, Søstrene Grene - Modelling Paste
Teknikker: Boksidene er revet lagvis og svertet med blekk. Permen er skåret til med skalpell og malt over med akrylmaling, et tykt lag med modelling paste og svertet lett med blekk. Sommerfuglen er påført Crackle paint, glimmermist og svertet med blekk

Ønsker dere en fin fin lørdag!!!!
Klemmer, Wenche :0)

3 kommentarer:

Anne sa...

Wow, så kult og lekkert! Veldig fint med den dybden du har revet ut, malingen og pynten. :)

Marianne sa...

Denne er bare helt utrolig lekker!!!!!

Men den metallboka??!!!!!
Jeg bare måper og måper, og klarer liksom ikke lukke munnen. Er det mulig???? Ja, du kan jammen å ta motet fra en stakkar. Blir nesten redd for å prøve jeg....

Ha en flott kveld vennen.
Masse klemmer fra Marianne:)

Pirkkis sa...

L.O.V.E.L.Y. ♥♥♥. I can´t say more ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...