fredag 1. april 2011

DT Sukkersött #119 - Steampunk/Svart Vintage

FREDAG!!!
Det betyr ny helg og dette blir en ekstra spennende helg for meg med tur til Papirfesten i Stavanger, hvor jeg skal holde to kurs :)
***
Det er også på tide med en ny utfordring hos Sukkersött!! 
Denne gangen er det jeg som har valgt oppgave 
og jeg hadde veldig lyst til å prøve meg på Steampunk/ svart vintage 
og kanskje det er flere enn meg har lyst til å prøve??
Premien denne gangen er et gavekort sponset av  
Så da håper jeg dere klarer å filtrere bort alt rååååsa og våger dere på oppgaven :)
***
Mitt bidrag ble et ganske så mørkt ett, men det var utrolig artig å holde på.
Jeg har vel aldri vært så "svart" på fingrene som denne gangen, hihi.

***
***

***
De nye tekstene fra Norsk Stempelblad er sååå kule ;)
***
Send meg gjerne en epost om det er noe dere lurer på angående dette prosjektet.
Tiden har løpt litt fra meg og jeg får ikke tid til å skrive detaljer denne gangen.
Kanskje senere :)
Tutorial på boken finner dere her.
Ønsker dere alle en fabelaktig helg og helst uten mer nedbør i form av snø!!!
Klemmer, Wenche :0)

16 kommentarer:

Nancy sa...

Det var nok noen som slet seg litt i håret når denne oppgaven ble valgt, ler:O)
Takk for et supert valg. Jeg koste meg ihjel!
Boka er kjempe stilig, Wenche:O) Nydelig pyntet, kult design, lekker inni som utpå.
Håper du får en trivelig helg i Stavanger. Ta med paraply:OI
Klemmer fra Nancy;O)

Marianne sa...

Tja, lyst og lyst Wenche, har jeg noe valg, hihi.
Din snik, jeg hadde på følelsen at det var dette som kom! Jeg klarer aldri i livet å matche ditt FANTASTISKE bokkort, men det kommer, det kommer.
Massevis av lykke til med kurs i helgen, dette fikser du med glans! Kos deg!!
Klemmer fra Marianne:)

Maja sa...

Stunning book-card!

Bodil sa...

Så stilig dekorert bok, den lille klokka var en artig detalj.

Papirdilla sa...

Rett og slett helt rå!! Utrolig lekker, altså.
Klem,
Hanne

Nina sa...

Så tøff bok! Stilige detaljer. Gratulerer med DT plass i Ett Trykk. Ha en super helg. Klem Nina

Heidi sa...

Så stilig!
Kjempe tøffe detaljer og utførelse:)
Lykke til med kurs i helgen.
God helg, klem:)

Riet sa...

This is so wonderful Wenche.

Hugs Riet.xx

Merete/Scrappeguri sa...

Ååå den var stilig!

Nina Macaulay sa...

Rå tøft Wenche!!
Denne stilen kan du jammen meg også, er det noe du ikke kan??!!
hehe
Jeg lurer på om jeg skal slenge meg med på utfordringen jeg også, får se om jeg får tid, det ser jo morsomt ut :O)
Tenker på deg nå, lykke til imorgen, går nok kjempe bra!
Mange klemmer Nina xx

Pinklady 68 sa...

Rå stilig bokkort Wenche!!
Du er bare sååå flink!!
KOs deg på Papirfesten i helga!
Klem Laila.

Iren sa...

Hei hei!

Så kjekt å treffe deg på papirfesten i Stavanger ;) Og så denne stilige boka du har laga da ;) Knallbra ;)

Klem fra Iren :o)

Oxana sa...

Kjempestilig kreasjon!!!

Jonna sa...

Fantastisk lekker steampunk-bok!
Og takk for inspirerende kurs i helga. Det er nok ikke lenge før jeg må prøve meg på et bokkort igjen :-)

Catherine SIWCZAK sa...

Ohlala WOW ! This is just amazing ! I love this book ! WOWOWOWOWOW !!!!
I am stunned !
Catherine

Bribrie sa...

C'est vraiment trés bien réussi, trés réaliste ! Bravooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...