fredag 3. desember 2010

Puhh...endelig ferdig....

med en adventsløper, som jeg har holdt på med de siste 3 ukene.
Håpet var å ha den ferdig til første advent,
men hadde ikke sjangs til det.
Løperen har jeg sydd for svigermor,
som i utgangspunktet skulle sy den selv.
Men med en dårlig høyre arm så fungerte det ikke så bra
og jeg sa jeg kunne sy den for henne :)

 Nå gjenstår det bare å sy den opp langs kantene,
men det tar hun selv.
 Mønsteret på løperen måler ca 110cm * 24 cm
Da kan jeg fortsette med papir og stempel galskapen ;o)
Og det blir litt bedre tid til å besøke bloggene deres!!

Ønsker dere alle en riktig god helg!
Klemmer, Wenche :0)

9 kommentarer:

bestevenn sa...

Så vakker løperen er. Den dype lillafargen er så varm og fin. og broderiene er lekre.

-Sanna- sa...

Så flink du er.
Den slags puslerier kan ikke jeg.
Misunner alle som er så hendige, at de kan strikke, sy og trylle fram de lekreste ting.
Får holde meg til sokkestrikking og kort, jeg.

Anonym sa...

ååå for en vakker løper... elsker lilla ;))) Ha ein super advendts tid

Klem Lise

Lakrisstang sa...

oj..... så nydelig løper!!!!
For en jobb!!! ;-)
Ha en flott helg og adventstid!
Bente

Christina sa...

That is beautifully made Wenche!!
Hugs Kristel

Pinklady 68 sa...

Nydelig brodert lilla adventsløper! Kan mye forskjellig du Wenche:-)
Kos deg med papir og stemplene i helga!
Klem Laila.

Linda W sa...

Så flink du er, kan det meste ja.
Den blir nok fin på bordet:)
KLem:)

Sissel sa...

Den var nydelig og så myeeeeeee jobb, så snill du er som hjelper svigermoren din i nøden.Var nok godt å få satt siste stinget tror jeg.
Klem Sissel

Astrid sa...

Nydelig:-))
Så snilt av deg Wenche! Tenker svigermoren din var glad og takknemlig for den flotte jobben du gjorde for henne.

Klem, Astrid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...