tirsdag 7. september 2010

Noe nytt...

Hei igjen!!
Etter en liten shoppingrunde på messa og Bikuben på søndag så må det jo lages noe med det nyinnkjøpte.
Her har jeg brukt mitt første Swiss Pixies stempel. Tror det blir flere av disse :)

Nærbilde av søta!!
Tar dette kortet med på 
Everybody Art Challenge #106 - Skisse (hvis jeg rakk det da :-))

Jeg har brukt Maja ark, ny spellbinders, nytt stempel - fargelagt med Distress, ny sommerfugl punch fra MS (den medium store) og en kantpunch fra MS jeg har kjøpt brukt. Panelene har fått maskinsøm og på motivet har jeg brukt teknikken Paper Piecing.

Ha en fin fin uke!!
Klemmer fra Wenche :0)

27 kommentarer:

Trine sa...

Nydlig kort. Den spellbindersen er virkelig flott:)

Therese sa...

Dette var nydelig Wenche. For noen herlige papirer du har brukt, lekkert. Søtt motiv og fargeleginga di er så flott. Kjempefine puncher og spellbinders du har brukt. Ha en riktig fin kveld. Klem :)

Pinklady 68 sa...

Et nyyyydelig kort dette også Wenche!
Vakre farger, mønster ark og layout!
Flott pyntet med puncher, blonder, dies og motiv:-)

Ha en fin kveld!
Klem Laila.

Nancy sa...

ÅÅÅÅ fy filler, Wenche, dette er vakkert!!! Herlige ark og farger, søtt motiv. Så lekkert design.

Ha en trivelig kveld.
Klem, Nancy;O)

Papirdilla sa...

Helt fantastisk nydelig!! Yndige farger og så kjempesøtt motiv:)

klem,
Hanne

Meretekj sa...

For et nydelig og sukkersøtt kort.
Stempelet var og så fint, og så den nye spellbinderen da...
Masse klemmer fra Merete

Kari sa...

Åååå så nydelig kort! Herlig spellbinders, nydelige ark og søte sommerfugler! Vakker dame også, herlig der hun ligger, og så søtt med sommerfuglen på foten!

Klem Kari

Anne sa...

Nydelig kort ja!
Kjempeherlig med mønster på kjolen ja, og lekkert pyntet. :)

Madeleine sa...

Vakkert! Jeg må få stemple opp noen trykk av den jenta, hun er bare skjønn! Jeg skal få laget et kort med en av mine nye pixies i morra tenkte jeg :) Håper det går bedre med ryggen!?

Marianne H sa...

Hærlig! :-))

Christina sa...

Woww a beautifull card Wenche! Really love the pinkish colours!
Hugs Kristel

Inger Marie sa...

Nydelig kort Wenche:)
Søtt motiv og nydelige papirer og detaljer. Lekkert med perlene rundt motivet.
Ha en fin onsdag :)
God klem

Silje sa...

Et kjempeflott kort! Så søt hun lille jenta som ligger der med sommerfugl på foten og drømmer seg bort! Fint oppsett og farger!

Klem, Silje

Randi Th. sa...

Nydelig kort!!!

Ha en fin dag!

-klem-

Aud Kirsten sa...

Nydelig kort i herlige farger! Mange flotte detaljer:) Tusen takk for at du deltar på Kort o Mania´s utfordring:o)

mettepip sa...

Så herlig kort i absolutt nydelige farger Wenche! Herlig motiv også, og fint med "sverting" i grønt! Synd vi ikke var på messa på samme dag da;)
klem fra
Mette

WencheP sa...

Nydelig kort med flotte detaljer. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-DT Wenche

Madeleine sa...

Jeg har en liten oppmerksomhet til deg i bloggen min :)

Pia sa...

wow hvor er det et super nydeligt kort, lækre farver og motiv
knus Pia

gudrun sa...

Å, så skjønt et kort. :)

bestevenn sa...

Å, så vellykket det ble med alle de mønsterarkene som ramme rundt stempelet. Herlig stempel. Og sømmen er på en flott plass! Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

Lene Aase sa...

Guriland så lekkert!!! Herlig motiv og så nydelig med perle i håret og sommerfuglen på tåen;)
Lekkert oppsett og farger!
Klemmer:)

Mona sa...

Nydelig kort! Kjempesøtt motiv. Og stilig å bruke mønsterark på kjolen :-)
Flotte farger og oppsett!

klem Mona :0)

Guro sa...

Noe så søtt!!! nydelig pyntet og skikkelig flott motiv :-)
Klem Guro

May-Bente sa...

Å fy i katta, dette var lekkert!!!!
Utrolig herlig stempel og papirene ..WOW!!!
Må visst til innkjøp jeg også:))

Klem fra meg:))

Marianne sa...

Lekkert kort - nydelig motiv, flotte farger og pynt!
Tusen takk for at du deltar i Nordsalten Hobbyklubbs utfordring - lykke til!
♥ Marianne

Nina Macaulay sa...

Som sagt nydelig kort Wenche!
Jeg har noe til deg i bloggen min... Tee hee :O)

Hugs Nina x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...