tirsdag 31. august 2010

En barnevogn til dåp!

Nå er det lenge siden siste innlegg. Ja, tiden flyr og av og til må man bruke tiden på andre ting enn hobby :)
Og tusen takk for alle de koselige kommentarene dere legger igjen.
Det setter jeg utrolig stor pris på.
-------
Jeg fikk en bestilling av en god venninne som skal i barnedåp og da falt valget på Mayas 3D vogn.
Og nå er den endelig ferdig...brukte da litt tid.
Den har fått charms (bamse og tåteflaske), stelleveske, dyne og pute!
Var ikke lett å ta bilder av denne vogna, hehe.


Og et nærbilde av dyna og puta som også har fått en kant av blonde.
 The text in english goes something like this:
A baby is an angel
where the wings are shrinking in the same speed
as the arms and legs are growing
-------
Takk Maya!, for all inspirasjon jeg finner i bloggen din
og for at du lager maler og tutorials for oss andre til å bruke.
Det setter vi stor pris på.
-------
Jeg har brukt mønsterark fra Amerikan Crafts - baby.
Svertet noen kanter med Distress Ink Pad - Faded Jeans.
Charms fra Kuttut.
Bordpunch fra MS - Doily Lace og spellbinder dies.

Denne tar jeg med på følgende utfordringer:

Tusen Takk for besøket!!
Klemmer fra Wenche :0)

22 kommentarer:

Heidi sa...

Wow, så nydelig Wenche!
Og den teksten er så herlig:)
Lekkert papir du har brukt her og vognen er aldeles nydelig!
Ha en flott dag, klem:)

Mona sa...

Kjempeskjønn vogn!! Mange flotte detajer. Kan tenke meg det var mye arbeid med den, ja...

Ha en flott dag!
Mona :0)

Marianne sa...

Noe så vidunderlig nyyydelig! Trenger ingen gave ved siden av noe sånt! såååå flott gjenomført ned til minste detalj. Hjulene gjorde seg så godt, er det Spellbinder. Har ikke prøvd meg på denne vogna ennå jeg, men en vakker dag...

Ha en strålende tirsdag.
Klemmer fra Marianne:)

Lene Aase sa...

Rålekkert!!!!
Må bare si at eg digger at du har laget en stelleveske;)
Nydelig med blonde på dynen og er så fint med blått!!!
Ønsker deg en finfin Tirsdag!
Klemmer:)

Kari sa...

Åååå så lekkert! Herlig med blonde på dynen og puten og ikke minst stellevesken, så kult! Og nydelig og lekkert og alt på en gang! ♥

Håper du har en flott dag!
Klem Kari

annes paperfun sa...

Guriland ...sååå nydelig vogn!!!
Lekkert utført og herlige detaljer!
Ha en fortsatt fin uke :o))
Klem Anne

Pia sa...

kæmpe lækker barnevogn, nydelige farver og detaljer

bagerskan sa...

Så otroligt söt!!! Imponerad!!

Missa inte min tävling där du kan vinna en goodie bag från Familjekontoret!

Kram Karin

Inger Marie sa...

Denne var rålekker Wenche :)
Så gjennomført :))
Ha en fin dag!
God klem

Unknown sa...

wow...this is stunning..the sentiment is beautiful too.. Thanks for playing at one stop xx

Therese sa...

Så nusselig da. Så flotte hjul og charmsen og den lille veska er helt skjønne. Nydelig gjennomført Wenche. Klem :)

Anonym sa...

Dette var jammen ei fantastisk flott vogn, Wenche! :) Såå lekker, og såå vakkert gjennomført! ♥ Jeg ble helt måløs her jeg sitter. This was very cute!:-)

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Jeg blir så glad, og spesielt når det er så flinke som deg som kommenterer hos en 12. åring.. :) Hihi!!

Ha en fin kveld! ♥ Klem,Hanna

Marianne-db sa...

Nydelig, nydelig! Så leker denne var!! Tipper wow-effekten blir stor hos mottaker ;-)
Stor klem.

Sissel sa...

Kjempelekker liten vogn, så mange fine detaljer og dekorering og masse jobb, tror jeg.
Har ikke prøvd meg på en slik enda, men den står på den lange lista mi over uprøvde papirpuslerier.
Nydelig!!

klem Sissel

May-Bente sa...

Ååå den var NYDELIG!
Herlige papirer du har brukt:=)
Det ligger mye arbeid bak en slik....Lekker!!!

Klem fra meg:))

ladyjanet_56 sa...

What a stunning Pram love the Sentiment, DP & the final touches, thanks for playing along at OSCC, Janet

Mette sa...

Herlighet noe så lekkert og flott!! Så flott mønsterark som passet perfekt til vogna, stilig med stelleveska foran!
Klem Mette

Pinklady 68 sa...

Wow, så lekker denne vogna ble!!
Helt nydelige mønster ark og lekre detaljer til!
Et flott eksemplar av utgaven:-)

Klem Laila.

Marianne H sa...

Den er bare helt skjønn! Det er bare helt lekkert :-)) GOD HELG!

Francesca sa...

A wonderful creation with lovely details
thanks for joining us at oscc this week and good luck!
Hugs
Francesca

Erica sa...

What a fantastic creation Wenche, I love it! Thank you for playing in the Double Dutch challenge :D

Erica

Anonym sa...

Ja, wow-effekten ble stor, mange fine kommentarer tilbake både fra mottaker av vogna og av de som var i selskapet. Flere av dem som lurte på hvor jeg hadde fått tak i den ;-)
Så hjertelig takk Wenche for at du laget et så flott dåps"kort" - det gjorde prikken over i-en på gavebordet :-) :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...