tirsdag 16. mars 2010

Kort og Ski-treff

Hei alle sammen :0)
Først av alt må jeg si at det var veldig koselig å treffe så mange hyggelige og likesinnede jenter! Og tusen takk til jentene der jeg satt for lån av både det ene og det andre. Og så må jeg ikke glemme å skryte av Minnehjørnet og Ett Trykk for et fantastisk velsmurt arrangement. Det var helt supert.
Dette var mitt første treff og en ting er sikkert - det blir ikke siste gang - er allerede signet opp for neste runde. Jeg hadde en plan om å titte litt rundt på langbordene for å se hvilke flotte kreasjoner som ble laget, men jeg ble "mett" allerede ved det bordet jeg satt samt utstillingen :0). Og aldri har jeg vært så intenst sliten som jeg var på søndag ettermiddag. Fikk gudskjelov ordnet med fri fra jobben. Håper jeg får en mulighet til å snakke med flere bloggvenner neste gang :0)

Her er det eneste kortet jeg ble ferdig med i helgen:










































 Innsidene:





































Baksiden:




















Her har jeg fått låne et Gorjuss stempel av Madeleine.
Fargelagt med aquarelle blyanter.
Lånt et  signaturstempel og spellbinders av Hannemor
Tekststempel fra Kreativ Hobby
Papiret er fra Kaiser Craft
Blomster fra Storyteller samt 2 heklede blomster :0)
Sommerfuglen er stanset med en MS punch jeg fikk låne av Gudrun L.

Tusen takk for at dere alle var med på å gjøre dette til en fin opplevelse!!

Klem Wenche :0)

1 kommentar:

Nina sa...

Hei Wenche. Et nydelig kort i herlige farger. Liker veldig godt lilla. Blir alltid imponert når alle sidene er pyntet så fint. Nydelig pyntet med både blomster og sommerfugl, og de heklede blomstene dine er jo bare så lekre. Hadde vært hyggelig å hilse på deg på neste treff. Jeg er også påmeldt til høsten. Ha en fortsatt fin uke. Klem fra Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...