søndag 12. april 2015

Sketchy Colors #246

Hei.
Da er tiden inne for en ny fargeutfordring hos Sketchy Colors!
Fargene denne gangen er 
TURKIS, GRÅ og HVIT
Vi har med oss en ny sponsor - Kenny K
som også har sponset designteamet med motiv
Sjekk ut Sketchy Colors bloggen for flere detaljer om premien og 
inspirasjon fra dt'ene.
Jeg har brukt det herlige motivet Mad Skillz!
Passer helt supert til de litt småtøffe og utadvendte.
Mønsterpapir, tekster og blomster er fra Papirdesign.
Det er en stund siden jeg har fargelagt noe, 
så jeg har virkelig kost meg denne gangen.
Hun er fargelagt med Prismacolor blyanter på kraft.
Dette kortet kan benyttes til bursdag eller konfirmasjon.
En tag i "lommen" hvor det kan skrives en hilsen samt feste penger. 
Produkter fra Papirdesign:
Ark: PD 14893 Forventning - Vakre blomster, PD 14892 Forventning - Spillkonsoller
Stempler: PD 13764 Lille frøken, PD 13765 Go' gutten, PD 14959 Til han, PD 13794 Ord til deg,
PD 13795 Fri som fuglen, PD 13788 Bakgrunner, PD 14964 Nesten mann, PD 14960 Til henne
Blomster: Roser - gråtoner og hvite, Kirsebærblomst - gråhvite
Annet: Halvperler - hvite
♥ Takk for at du titter innom bloggen min ♥
Klemmer fra Wenche

6 kommentarer:

Nancy sa...

Herlig kort med stilig motiv, Wenche:O) Lekkert oppsett.
Ha ei fin uke.
Klem fra Nancy:O)

❤ Kaia sa...

WOW Wenche...
For en fargelegging!!!!!
Jeg ble helt matt her.....
Hva bruker du på huden???
Så vakkert !!!

Klemfra Kaia

monicas papirhobby sa...

Så nydelig. Herlige farger, stilig oppsett og ikke minst nydelig fargelegging.
Klem Monica

Kristine Henanger sa...

Kjempe stilig kort :)
Og fargeleggingen din er helt fantastisk ♥

Anonym sa...

Så mye fint her, er så glad for at jeg fant siden din. Jeg liker også og pusle med kort, men har et stykke igjen før jeg når ditt nivå. Følg gjerne min side også, og kom med tips :)
https://minekort.wordpress.com/

Unknown sa...

Nydelig kort og den fargeleggingen din er helt rå :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...