søndag 1. februar 2015

Sketchy Colors #241

Hei.
Da er jeg endelig tilbake med noe nytt i bloggen.

Det er søndag og vi har en ny skisseutfordring til dere hos

Premien denne gangen er sponset av  
Jeg tenkte jeg skulle gjøre det litt enkelt denne gangen og pynte en Toffifee eske.
Høh...enkelt og enkelt fru blom. Ødela litt kartong underveis når jeg skulle prege kartongen slik at den passet rundt esken.
Men etter det så var det full rulle og her er resultatet:
 Jeg har brukt:
Motiv fra Bildmålarna ♥
Mønsterpapir fra Maja Design
Dies fra Spellbinder, Chery Lynn (sommerfugl) og DieNamics (tag) ♥
Puncher fra Martha Stewart ♥
Tekster fra North Star Stamps ♥   
Roser fra WOC ♥
Metallhjørne fra Korthobby
Bånd fra Edelweis ♥
 Alva jentene er bare så utrolig nydelige ♥♥
Jeg har fargelagt med Prismacolor blyanter på kraftkartong.
   Plass til en liten hilsen må man ha.
Denne passer til disse utfordringene:
Tusen takk for at du titter innom bloggen min
Klemmer fra Wenche  

16 kommentarer:

Nancy sa...

Nydelig eske i lekre farger, Wenche:O) Veldig fint det motivet!
Ha en fin søndag.
Smil fra Nancy:O)

Marita sa...

Så lekkert ♥
Elsker fargeleggingen din og fargene
er så friske :)

Ha en fin Søndag :)

Klem, Marita

Maryann Laursen sa...

Fantastisk flot og lækker æske, du har lavet her Wenche, sååå utrolig flot lavet.

Andreja sa...

Wow what a beautiful card-box you made! I like all details :-))
Hugs, Andreja

yvon sa...

Beautiful. What a gorgeous box and love your coloring on kraft.

Jo Rice sa...

This is a gorgeous box, and I love the image...just beautiful...thanks for joining us over at the Fussy and fancy Challenge...Jo. X

Pat K sa...

Really gorgeous box and your colour on kraft is fabulous. Thanks for playing along with us at Fussy and Fancy Friday. Pat K xx

heidi sa...

Så fin. Det er så smart med den hilsen. Hvordan er den lavet. Har du mon en tut på den ?
Hej fra Heidi

Shanna Shands sa...

Wow stunning. Your coloring is amazing. Thanks so much for playing at Loves Rubberstamps!

jonim52 sa...

Super cute. Thanks for joining us at Loves Rubberstamps!

Holly AKA KopyKat sa...

Fabulous image and I love the great design. So pretty. Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

cotnob sa...

This is beautiful, so many fabulous details.
Thank you for joining us at Crafting for all Seasons.
Pauline
x
I have candy on my blog if you would like to take a look - http://craftingwithcotnob.blogspot.co.uk/

Linda sa...

Kjempelekker eske med mange flotte detaljer.

Klem Linda

❤ Kaia sa...

Fyyyyy f........ for en fargelegging Wenche...
Fantastisk flott, jeg ble helt matt her jeg sitter.....
Nydelige farger og bare helt vidunderlig.

Klem fra Kaia

flossbite sa...

Fabulous creation. Thanks so much for joining us at Crafting for all Seasons.
Hugs
Fiona DT x

Fabiola sa...

oh wow! biz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...