mandag 6. desember 2010

Mer bursdag...

med de nye Stempelglede stemplene.
Det ble i samme stil som det forrige :)
Jeg har brukt mønsterark fra 3ndypapir og Cosmo Cricket.
Kantene er rufset og svertet med Vintage Photo og Walnut Stain
og glitterlim!! Må bare ha på glitterlim :)
Teksten er fra Kreativ Hobby.
Pyntenålene er hjemmelaga og sommerfuglen er fra Korthobby,
men har farget den med alkoholblekk - Adirondack Latte
 Motivet er malt med Distress reinkere!
Innside med skrivefelt.

Da er det vel bare å gyve løs på neste prosjekt :)
Tiden går litt for fort om dagen og henger noe etter på julekortproduksjonen.
Så da blir det vel i år som i fjor ;P

Ønsker dere alle en fin og produktiv uke!!

Klemmer, Wenche :0)

14 kommentarer:

Sissel sa...

Så nydelig, ser ut som lekre smykker disse kortene dine:))
Klem Sissel

Nina sa...

Lekkert dette også. Nydelig stempel:)

Unknown sa...

Fantastisk nydelig! Ser ut til at jeg må ha den stempelplata der ja...

annes paperfun sa...

Nydelig kort,Wenche!
Og de stemplene er bare så fine ♥
HA en fin dag.
Klem Anne

Cathrines-creative sa...

Nyyyyyydelig kort du har laget. Liker fargene dine veldig, og stempelet er jo bare lekre, trur jeg må få tak i de jeg og:-)

unni's scrappeboble sa...

Herlighet, noe så nyyydeligt. Skikkelig flott fargelagt motivet:D

-Sanna- sa...

Så lekkert.
De er flotte disse stemplene.

Kirsten Aune sa...

Åååå - så lekkert, Wenche. Nydelig fargelegging, nydelige papirer og lekre detaljer. Helt fantastisk!
Utrolig lekkert kortet under her også! :)
Ha en fin uke!
Klem fra Kirsten

Berit sa...

Nyyydelig!!

Astrid sa...

Oh my, what a beautiful card you made Wenche, I love the colouring and all the details !!

hugs Astrid

Jorunn sa...

Åååå så nydelig kort. Lekre detaljer, og det pynter virkelig opp med glitterlim.
Klem Jorunn

Randi Th. sa...

Herlighet så vakkert!!! Helt nydelig!
Jeg har også kjøpt med de nye stemplene fra Stempelglede, og gleder meg til å sette meg ned å male.
Ha en fin kveld!
-klem-

Pinklady 68 sa...

Et utrolig lekkert kort dette også Wenche!! Nydelig stempel du har malt så fint:-) Og lekre mønster ark sammen!!

Ha en fin førjulstid! Klem Laila.

Astrid sa...

Åhhh så mye lekkert du har laget siden sist jeg tittet innom her Wenche!!! Nydelige kort og de julekulene og stjernene var så dekorative. Det må jeg prøve en gang!
Ser at du også har fått deg de nydelige stemplene fra Stempelglede. Nydelig fargelagt av deg!
Ha en fin førjulstid Wenche!

Klem Astrid

Ps...Julecandy i bloggen min om du har lyst å hive deg med;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...