søndag 12. desember 2010

Julekort - 3ndypapir

Da har jeg fått laget et brettekort igjen med
nydelige 3ndypapir (juleark fra 2008).
Dette er laget på bestilling for en kollega som spurte veldig pent ;0)
Jeg tar jo bestillinger sånn ellers men ikke på julekort.
Har mer enn nok med å lage til eget bruk.
Nå kan det se ut til at jeg klarer å bli ferdig likevel.
☺☺☺


♥ Dette motivet er bare fantastisk nydelig ♥





Jeg har benyttet de nydelige 3ndyarkene "julehilsen" og
"vinterkvartett" fra Gudrun sin julekolleksjon fra 2008
Basen er laget av akvarellpapir 200gr
og kantene er punchet med MS punch
Snøfnugg også fra MS punch.
Panelene er svertet litt med Vintage Photo.
Hjørenestempel fra Personal Impressions

Tutorial til denne bretteteknikken er nå å finne hos StampARTic,
laget av dyktige Marianne



Ønsker dere alle en koselig førjulstid!!
Klemmer, Wenche :0)


9 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Fy søren for et kjempe lekkert kort!! Det er så mange flotte detaljer her, blir ikke lei av å se på dette!!

;0)Gry-Beate

Meretekj sa...

Nydelig brettekort, Wenche:)
Du lager de lekreste kort:))Det er jo snart jul;) hint hint..
Takk for koselig kommentar i min blogg:)
Den store snøkrystallen kjøpte jeg på Nille ifjor.
Masse klemmer fra Merete

Heidi sa...

Wow så nydelig!
Lekre farger og pynt:) Og den bretteteknikken er så fin.
Du er flink Wenche:)
Ha en fin dag, klem:)

Kari sa...

Gurimalla så lekkert dette var, utrolig artig bretteteknikk du har brukt og nydelige ark!

Hpoer du koser deg masse i førjulstiden!
Klem Kari

Pia sa...

wow så flotte detaljer og lækkert papir og pynt du har brugt
knus Pia

Nina Macaulay sa...

Nydelig Wenche!
Specielt den fine Border punchen du har brukt!
Bare lekkert :O)

Jeg holder på med mine personlig julekort nå jeg også,
55 stk i alt!! de blir enkelt needless to say når man skal lage så mange, så se opp i postkassen etter noe snart....
Klemmer fra Nina xx

Ps. Scott ble frisk, så var det Kim vi måtte hente tidlig fra bhg idag med feber :O(
Det er mye hals ting ut å gå om dagen da. *klem*

Scrappellen sa...

Så nyyydelig Wenche!! Helt fantastisk flott brett-kort, og heldige kollega..som har deg som kollega:) flott bruk av puncher, og som du sier selv..de arkene er bare utrolig vakre!! Jeg har bare et par av dem..og har vært så kjip at det ble null kort m dem iår,hehe.
Ha en koselig kveld, flinka!:)'
Og 1000 hjertelig takk for så gode og koselige ord hos meg!! De gleder utrolig masse, alle som en!:)
Go'klem, ellen

Christina sa...

This is truly amazing Wenche! Gorgeous!!
Hugs Kristel

Anonym sa...

Gratulerer masse med dagen :) Ønsker deg en kjempeflott dag, full av glede :)
Og beundring får du, du er så flink med dine kort. Dette kortet er intet unntak, nydelig bretteteknikk, flott valg av papir :)

Klem Lill

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...