onsdag 15. desember 2010

Candy - oppdatering!!

Candy er nå stengt!!

Ok...jeg skrev i candy posten min at det kunne komme med noe ekstra godis.
Og godisen er en hjemmelaget
SLØYFEMAL!!!


Jeg bestilte en av pappa og siden målene på pinnene ble litt feil på den første, lagde han en til.
Jeg tok selvfølgelig begge da det ikke var noe galt med den første!!
Og jeg tenkte at den kunne jeg ta med i candyen.
Nå er klokken passert 00:00 og vi skriver nå 15/12.
Så vil du være med i trekningen med mulighet til å vinne en sløyfemal er det bare å linke opp her før kl 18:00 i dag!!!

Nå må jeg gå å legge meg for nå begynner jeg å dra på år'a!

Klemmer i massevis, Wenche :0)

4 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Gratulere så masse med dagen Wenche!! Det var vel 29 i år også!!!

;0)Gry-Beate

Bodil sa...

Gratulerer med dagen :)
Så fin sløyfemal og så praktisk :)
Ha en fin dag, klem :)

peggy sa...

OO wow what great !!!

Peggy

Nina Macaulay sa...

Oi så flott sløyfemal, så flink papsen din er :O)

Og Gratulere så mye med dagen din i dag vennen!!
Håper du har hatt en flott dag.
Jeg for min del har ikke fått gjort det jeg hadde planlagt å gjøre idag...(sykebarn :O(
Men du skal ikke se bort fra at det dropper noe ned i postkassen din snart!! tihi :O)

Bursdags klemmer fra alle oss!

Nina xxxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...