lørdag 18. desember 2010

3ndy julehÄnglar!!

Her kommer det andre og tredje ensfargede hÄnglarkortet, denne gangen i rødt og brunt!
Jeg har brukt samme oppsett som på det grønne.
Helt enkelt og nok en gang har jeg brukt de nydelige julearkene fra
3ndypapir - "hilsen gudrun".

 Det grønne kortet finner dere mer om her.

Det røde kortet:



Og det brune:



Nå jeg er ferdig med julekort for i år...hurra!!!!
Og så er det bare få sendt dem avgårde :0)
Da tror jeg det blir litt stille i bloggen min frem mot jul
......tror jeg.....
Jeg kommer likevel til å følge litt med i bloggland.

 Ønsker dere alle sammen noen fine dager frem mot jul.
Senk skuldrene og kos dere!!!

Juleklemmer, Wenche :0)

18 kommentarer:

Meretekj sa...

Kjempeflotte Hanglarkort, Wenche.
Lysposen under her var og rålekker.
Ha ei kjempefin helg, enten du er ferdig til jul eller som meg...satser på å være ferdig på onsdag:) Masse klemmer

Mea sa...

Kjempe flotte kort. :)

Ha en fin dag.

Christina sa...

Woww these are great cards Wenche!
Hugs Kristel

Yvonne sa...

Enkelt kanskje, men du verden så lekkert! Og for noen nyyydelige papirer!
Ha en super lørdag!
Klem

Eva Helen sa...

Kjempe fiine kort i flotte julefarger og flott fargelagt

Klem Fra Eva Helen

kola1311 sa...

класссссссссс! красотища!!!!!!

Pia sa...

kæmpe lækre julekort du har lavet
knus Pia

-Sanna- sa...

Utrolig stilige disse kortene dine.
Lekkert utført !

Marianne-db sa...

Så utrulig nydelige kort du har laga. Og motivene er jo så skjønne!!
Klem.

Ane sa...

nydelige kort du har laget wenche!
Håper du har en fin fjerde søndag i advent! Klem :D

Mona sa...

Nydelige julekort du har laget Wenche! Kjempefint når nar du har holdt deg til bare en farge. Nydelig fargelagt!!!!

Ha en fortsatt fin førjulstid!
Klem Mona :-)

Kari sa...

Så nydelige julekort du har laget, virkelig flott oppsett som lar de nydelige arkene komme frem! Den tag'en på det røde julekortet har vel vært litt maskeringsjobb på eller? ;-)

Ha en flott jul!
Klem Kari

Gro sa...

Det blir jammen meg lekkert med få farger. Helt nydelige alle sammen.
Klem :o)

Elly sa...

Hello Wenche, I just found your blog, and I must say...your creations are really BEATIFUL!!My compliments!!!

Elly

annes paperfun sa...

Nyyydelige kort,Wenche!
Du lager så mye flott...en fryd for øyet :o))
Ønsker deg en riktig god jul :o))
Klem Anne

Heidi sa...

Virkelig nydelige kort,Wenche!
De lekreste mønsterark,hänglarmotiv og farger, for ikke å glemme de lekre innsidene..♥
KJEMPEFLOTTE!!

Klem fra Heidi:)

Nina Macaulay sa...

Så flotte kort Wenche!
Enkelt med nydelig ark, og morsomt layout :O)
Ikke minst flott fargelagt motiver også!
Flink du er snuppa :O)

Jeg kommer til å ringe deg en dag snart!
Klemmer fra Nina xx

Bococco sa...

Så flotte kort. :)

Jeg har lagt meg som følger hos deg, jeg.

God jul!

Klem Agnete
frubjortomt.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...