søndag 10. mai 2015

Sketchy Colors #248

Heisann :)
Det er tid for en ny utfordring hos 
og denne gangen har vi en fargeutfordring til dere.
 
Fargene vi ønsker å se denne gangen er
GUL og RØD

Premien er sponset av  

Jeg har så smått begynt å ta i bruk "gamle" kortmaler.
Kanskje det kan friste flere til å finne frem til korttyper som var populære for noen år tilbake!
Dette blomsterpotte kortet er enkelt og raskt å lage.
Jeg har primært brukt produkter fra Papirdesign.
Produktlste finner du lenger ned i innlegget.
På tag'en har jeg stemplet en flott vennetekst og 
på baksiden er det plass til å skrive en hilsen.
Blomstene er stanset ut med retro blomsterpunchene til EK Success.
Borden, roseblader og sommerfuglen er stanset ut 
med puncher fra Martha Stewart.
Hampsnor fra Panduro.
Papirdesign produkter:
Ark: PD 13740 LYKKE - Fuglekvitter, PD 13759 God påske - Påskeegg,
PD 13830 Julehilsen - Ord om julen
Stempler: PD 13811 - Evig vennskap, PD 13778 - Lin og mur
Blomster: Røde roser
Annet: PD 14956 Trefigurer: sommer, Røde halvperler 
Tusen takk for at du titter innom bloggen min ♥
Klemmer fra Wenche

4 kommentarer:

Nancy sa...

Å blåse støv av gamle oppskrifter er alltid spennende:O) Koselig blomsterpotte kort, Wenche.
Ha en fin søndag.
Klem

monicas papirhobby sa...

Spå lekkert et kort. Så stilig med alle de flotte blomstene og hyssingen.
Ha en flott uke.
Klem Monica

❤ Kaia sa...

Så flott Wenche...
Vi burde alle "børstet støv" av gamle teknikker og finne frem gamle maler....
Gøy å se kortet i ny utgave...

Klem fra Kaia

Guri sa...

Så nydelig blomsterkort. Denne malen har eg også liggende. På tide å ta den fram igjen, for nå blei eg inspirert :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...