søndag 18. januar 2015

Sketchy Colors #240

Endelig søndag og det er klart for en ny fargeutfordring hos
Fargene denne gangen er
TURKIS og RØDT

Sponsor denne gangen er Papirplaneten
 
Fargekombinasjonen turkis og rød er kanskje ikke den mest vanlige,
men de passer jo utrolig godt sammen.
Min utfordring denne gangen var å finne mønsterpapir med rette turkisnyansen,
men jeg fant en god bit i restekassa som passet fint.

Her er kortet lukket og mønsterpapiret synes ikke så veldig mye.
Dette er et staffelikort (easel card), så mønsterpapiret vises bedre når det er åpnet.
Mønsterpapiret er fra JB
Roser fra Storyteller og WOC
Charms fra Korthobby
Spellbinders - Grand Nestabilities: Decorative Ovals og Mega Oval Nestabilities
Halvperler fra Panduro
 Disse motivene er bare helt herlige ♥
De har jo eksistert en stund, men jeg har liksom ikke kommet meg rundt til å kjøpe noen av dem før nå.
Det blir garantert flere av disse.

Hun er fargelagt med Prismacolor blyanter på kraftkartong.
Kortet passer til disse utfordringene:
 Takk for at du titter innom bloggen min ♥
Klemmer fra
Wenche

13 kommentarer:

Gertrude sa...

WOW, das ist eine geniale Karte
glg Gertrude

Mette sa...

Fantastisk kort og stempelet er jo KNALL! og jeg digger jo fargen, selvsagt!
Klem fra Mette

Maryann Laursen sa...

Så flotte farver, selv om jeg må indrømme, det er nogen jeg meget sjældent bruger selv, men måske man skulle begynde nu?
Kortet er utrolig smukt i enhver henseende og sååå romantisk også.

Nancy sa...

Nydelig staffelikort, Wenche. Flott motiv som du har fargelagt helt fantastisk!
Ha en fin søndag.
Klem fra Nancy:)

❤ Kaia sa...

Lekkert kort Wenche.
Nydelig fargelagt motiv, som alltid, og lekre detaljer...
Ha en super søndag.

Klem fra Kaia

Unknown sa...

Tusind tak for det flotte bidrag til Card and Scrap’s udfordring.
Held og lykke.
Kh Karina DT

Maya sa...

Åhh så herlig det ble, Wenche!
Jeg digger disse lange damene fra StampinBella, de er jo bare så herlige og annerledes!
Ha ei flotters ny uke,
klemmer fra Maya

Astrid sa...

Nydelig kort Wenche :-) Har aldri tenkt på rødt og turkis sammen men det er jo så lekkert !! Liker så godt hvordan du henter opp det røde med blomstrene og harmonien det skaper. Nydelig fargelagt og lekker bruk av blonder :-)

Takk for at du deltar hos Card and Scrap og lykke til !!

Klem fra Astrid

Unknown sa...

Så søtt kort !
Takk for at du deltar i korthobbyutfordringen !
Klem Wenche

Judith sa...

This is so cute - love your cute image and the lovely design of your card - thank you for playing along at fab'n'funky this week hugs Judith x

Wendy Nicola Jackson sa...

Fantastic image! Love it, especially the way you've coloured the dress! Thanks for joining in the fun at Fab 'n' Funky for our first challenge of 2015. Hugs, Wends x Fab 'n' Funky DT

Linda sa...

Beautiful! :)

cass sa...

Wonderful card, thanks for joining us at Brown Sugar this week

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...