søndag 21. september 2014

Sketchy Colors #226

Hei.
Da har vi atter en gang en ny utfordring til dere hos
Denne gangen vil vi se bidrag i fargene
GUL, BRUN og ROSA
Sponsor hele september måned er
Igjen så har jeg kost meg med å lage et hÄnglar kort ♥
Jeg blir jo ikke lei av disse go'ingene :)
Jeg har brukt mønsterpapir fra Maja Design
Puncher fra Martha Stewart og EK Success
Dies fra Spellbinder og La La Land (hjørnedies)
Rosa bånd fra Søstrene Grene
Det hvite blondebåndet er kjøpt i Amsterdam
Metallpynt fra Korthobby og halvperler fra Panduro.
Pyntestempler rundt motivet fra Stempelglede og North Star Stamps
Dette herlige hÄnglar motivet er fargelagt med Distress refill og markers
Baksiden har en tag som man kan skrive en hilsen på.
Teksten er fra Norsk Stempelblad AS
Charms fra Korthobby
 ♥

Tusen takk for at du besøker bloggen min ♥
Klemmer fra Wenche

4 kommentarer:

Nancy sa...

Ikke rart du ikke blir lei av de goingene, Wenche. De er kjempe søte!! Lekkert farget, nydelig oppsett. Flott Kort!

Klem fra Nancy:O)

monicas papirhobby sa...

Nydelig kort, med herlige duse farger.
Skjønner godt at du liker disse motivene de er kjempesøte. Lekker fargelegging og nydelig pynta som vanlig. Ha en flott søndag.
Klem Monica

Maryann Laursen sa...

Super sødt kort Wenche, og de farver er bare super seje sammen. Sååå flot sat op og fint tilpasset i alle henseender. Smukt arbejde som altid ven.

Gitte sa...

Super flot kort.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...