tirsdag 22. juli 2014

God sommer ♥

Hei.
Nå er det stille her i bloggen min, men med det fantastiske varme sommerværet vi har nå så blir hobbyrommet helt ulevelig. 

Litt fargelegging har det blitt for det kan jeg gjøre ute.
Men jeg har nå klart å få laget et kort og det blir det siste kortet jeg lager før jeg drar på ferie.
Et sommerlig kort med herlig motiv fra Penny Black
Mønsterpapir fra Maja Design
Tekst fra Norsk Stempelblad
Blomster fra WOC og Kort & Godt
Puncher fra Martha Stewart og EK Success
Dies fra Nelly Snellen (tror jeg)
Charms fra Korthobby
Halvperler fra Panduro
Dette utrolig skjønne motivet er fargelagt med Prismacolor blyanter på kraftkartong.
Motivet er ett av tre fra en clearstamps plate fra Penny Black.
Jeg fikk kjøpt dette settet på Hobbykunst i Vestby.
Innsiden har samme layout.
Alle paneler med mønsterpapir er sydd langs kantene.
Dette kortet tar jeg med på disse utfordringene:


I was picked as winner at

Thank you so much!

 
Ønsker dere alle sammen en fortsatt strålende sommer!!
Sommerklem fra Wenche!

9 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Fantastisk flot som altid Wenche, og super lækre farver, du har brugt. Kortet her er bare blevet noget sååååå cute.

❤ Kaia sa...

Nydelig kort Wenche..
Og fargeleggingen er som alltid fantastisk flott...
Ha en riktig god ferie :)

Klem fra Kaia

Åse-May sa...

Nydeligt kort....ha ein strålande ferie...:)

Anonym sa...

beautiful! a very sweet image and such pretty papers and layout; i love how you finished the inside too. thank you so much for playing along with us this month at penny black and more.
linda

annemarie sa...

wauw it's gorgeous, love all the projects you make

hugs Annemarie

Unknown sa...

Gorgeous card thanks for joining us at sister act this week and good luck
Hugs Tonnie DT

RitaK sa...

Nydelig kort med kjempesøtt motiv, og mine favorittark for tiden :-) Er sånn her også, hobbyrommet er som ei bastu døgnet rundt, så det er håpløst å få laget noe, men blir vel snart kjøligere og mer enn nok kalde kvelder å tilbringe der oppe tenker jeg, så da får jeg nyte de varme sommerkveldene på verandaen, og lage minst mulig ;-)

RitaK sa...

Nydelig kort med kjempesøtt motiv, og mine favorittark for tiden :-) Er sånn her også, hobbyrommet er som ei bastu døgnet rundt, så det er håpløst å få laget noe, men blir vel snart kjøligere og mer enn nok kalde kvelder å tilbringe der oppe tenker jeg, så da får jeg nyte de varme sommerkveldene på verandaen, og lage minst mulig ;-)

Vivi Casale sa...

so cute!!!!
Thanks for joining our challenge at Sketch N Stash!
xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...