tirsdag 29. november 2011

Klem til deg!

Da er siste innspurt for prosjektene til februar utgaven av Ett Trykk i gang, 
men jeg får jo alltids klemt inn et lite innlegg likevel :D
Kortet jeg viser dere i dag ble laget på Langhustreffet og er raskt og enkelt å lage.
Innimellom så er det faktisk litt greit å lage noe man ikke bruker flere kvelder på.

Til dette kortet har jeg brukt tekst fra Stempelglede - En liten hilsen som er embosset, Basen er kraftkartong og jeg har stemplet med et swirlemotiv fra B Line Design - Ornamental Scroll, et restepanel fra Maja Design, noen roser, litt bånd og bladpunchen Frond fra Martha Stewart. Perlesommerfuglen er fra Prima.
Vi har jo "kjappis" kortene vi lager til Ett Trykk og for meg som er sååå treg så er det ikke mulig for meg å lage et kort på 10 minutter......jeg tror hodet mitt er i veien for det ;)
Jeg fikk en liten tilbakemelding på innlegget jeg hadde om kjappis kortene om at ikke alle så raske ut, hihi 
og jeg kan forstå det. Men som regel så har jeg en del ferdig punchede paneler etc, og jeg kaster jo ikke brukbare ting og da er disse er veldig greie å bruke til raske, enkle kort :)

Vel, da er det tilbake til scrappepulten, og med uværet på utsiden 
blir det ekstra koselig med hobbysyssler ;0)
Ønsker dere en fortsatt kreativ uke og titt gjerne innom i løpet av torsdag 1.desember, 
for da er det tid for en liten candy!
Go'e klemmer, Wenche :0)

6 kommentarer:

Cath Wilson sa...

This is beautiful. I love the shade of green you used and the text b/g paper makes all the difference. Even the flowers look good and I don't like flowers, lol. Wonderful work x

Sylvia Zet sa...

Gorgeous!!

Riet sa...

So wonderful Wenche.

Hugs Riet.xx

BME sa...

Flott kort med nydelige farger.

Gitte sa...

Meget smukt. Det er sååå flotte ting du laver.

Jette Munkbøl sa...

Smukt kort med flotte dataljer, flot med brunt på grøn baggrund:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...