torsdag 24. november 2011

En enkel juletag!

Tenk...det er bare en måned igjen til jul og til søndag er det første søndag i advent!!
Tiden går så fort og jeg som ikke engang har klart å klore ned noe på ønskelisten som etterlyses i disse dager...
Ikke har jeg handlet gaver heller... Aller helst så vil jeg ha dalende snø når jeg skal handle inn gaver og pynte til jul, men slik det ser ut nå får jeg nøye meg med regn....ikke akkurat det jeg forbinder med jul.
Men det er som sagt en måned igjen så det er håp for litt snø likevel og i mellomtiden så får jeg være fornøyd med at jeg slipper å måke snø ;D

Vel, det var vel nok om vær og vind....
Jeg fikk laget en tag i løpet av helgens treff, med lekre julepapirer fra 3ndypapir - White Christmas♥
Og her er den:
 Motivet er fra klipparket Juleglede. Hun er nå litt go' denne jenta her :)
Tag'en passer til disse utfordringene:

Ønsker dere en glad og kreativ helg!!!
Klemmer, Wenche :0)

8 kommentarer:

Trollkatta sa...

Nydelig :-)
Klem fra Karin

nergele's puslerier sa...

Koselig ,god gammeldags juletag-heldig den som får den..

May Britt sa...

så flott, enig med deg det var ei ordentlig go'jente.

Ha en fin helg, også får vi håpe at snøen kommer snart.

klem maya

Mette sa...

Kjempefin og koselig tag! Helt enig at dette er ei go jenta:)

Takk for du deltar hos oss i AS:)

Klem Mette

Papirskreppa sa...

Så koselig denne var. Har nettoppp laget noe med dette motivet. Legger det ut snart :) Ha en fin dag :)

Pysselbus sa...

Flott den var!! Så läckert med bladen runt bandet! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

Kram
Linda

Gitte sa...

Rigtig rigtig flot.

Jette Munkbøl sa...

Super flot til og fra kort, du har brugt den smukke blomst igen, den var også på gaveposen m/lys, jeg er helt vild med den, syntes aldrig jeg har set den før

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...