torsdag 12. mai 2011

♥ hÄnglar ♥

Da er jeg klar til å vise frem det eneste kortet jeg fikk laget i helgen!!
Jeg fikk stemple opp denne gromme hÄnglar jenta av snille, dyktige og "litt" hÄnglargale Maya!!
Tusen takk, vennen ♥
Og det ble en svipptur innom Bikuben også og da ble dette MS punchsettet med meg hjem.
Den er jo så fiiiin ;) Som dere ser så ble det en god del punching og masse bøss....
Det punchede panelet er festet med 3D puter. hÄnglarjenta også.
Motivet har jeg fargelagt med Promarker og jeg har brukt disse fargene:
Hud: Oatmeal, Blush, Ivory, Pale Pink (kinn)
Hår: Tan, Putty, Vanilla, Ivory
Topp/sløyfer: Denim Blue, Tea Green, Pastel Blue
Bukse: Cinnamon, Tan, Putty
Sko: Cocoa, Cinnamon, Tan
Samme layout på innsiden.
Tekst fra North Star Stamps.
Den lille teksten foran på kortet er fra Kort & Godt
Jeg har brukt Bazill - Vanilla, 
2 mønsterark fra Pion Design - Sagan om våren: Korrespondens og Vårdikt.
♥♥♥
Kortet passer til disse utfordringene:
By The Cute And Girly, May challenge - Anything goes
Tusen hjertelig takk for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen.
Jeg blir like glad for hver eneste en ♥
Ønsker dere alle en fortsatt fin fin uke!!!
Klemmer, Wenche :0)

23 kommentarer:

Yvonne sa...

Najs Wenche! Fy søren, dette ble lekkert! Off, at jeg ikke kan få lønn litt kjappere så jeg kan fyke til kuben og kjøpe meg sånt punchsett... MÅ ha det, bare MÅ ha det!
Nydelig farget Hänglarjente og!
Klem

Bodil sa...

Nydelig kort og den punchereen var kjempefin.
klem :)

Marilyn sa...

My gosh,this is so pretty... & a ton of work & detail but it's gorgeous!

Mona sa...

Utrolig lekkert kort!
Nydelig den punchen du har brukt rundt kantene :-)

Ha en fortsatt fin uke!
Klem Mona :-)

Marianne sa...

Litt pnuching er flott, masse punching er ennå bedre:) Dette ble jo en drøm av et kort. Lekre duse farger, og en herlig sommerfølelse.
Hmmm, denne punchen ble visst med meg hjem fra forrige Bikuben besøk også:)

Håper du har det bra Wenche, og nyter våren.
Klemmer fra Marianne:)

Christina sa...

This is really a stunning card Wenche! Love the soft colours you used!
Hugs Kristel

yvon sa...

Wowzers, this is so gorgeous. Wow!! Just love your soft coloring and love, love the borders. Absolut FAB!
Hugs, Yvon

Riet sa...

So beautiful card Wenche,I love the image and the colours.

Hugs Riet.xx

Astrid sa...

Wowww, this is an amazing card Wenche, beautiful colouring and details !!

hugs Astrid

Lene sa...

sukk...du lager virkelig de lekreste kort ! Blir helt satt ut jeg !!
ME LIKE IT - ALOT !!!!!!

Ha noen flotte maidager snuppa!

Pinklady 68 sa...

Helt nyyydelig kort Wenche!!
Denne lekre punchen ble min for en uke siden også:-) Du har brukt den på en glimrende måte!!! Lifter nok denne ideèn:-) Sååå søtt motiv du har fargelagt og lekre mønster ark!!
Ha en fin kveld! Klem Laila.

Gry-Beate sa...

Fy fela for et lekkert kort!! Nydelig med masse punching!

;0)Gry-Beate

Elly sa...

A gorgeous card Wenche!!

Katrine sa...

Dette var et lekkert kort! Du er utrolig dyktig på å fargelegge. Fikk tips til nye farger jeg kan investere i nå ;-)
Likte også punchsettet veldig godt!
Takk for hyggelig kommentar i bloggen min.
Ha en fortsatt fin fredag og god helg!

Gunn`s Kort sa...

WOW!! Noe så nyyydelig:) Nå fikk jeg lyst på en ny punch:) Nydelige farger også! Klem:)

Nina Macaulay sa...

ååh Wenche for et NYDELIG kort!
Veldig deg med masse punching :O)
Nydelig ny punch det var da :O))
Flott farvelagt også!

Klem Nina x

Lisa sa...

Helt underbart kort Wenche! Superfina softa färger och helt fantastiskt färgläggning. Tack för att du skapar med oss på Papertake Weekly :)

Maya sa...

Dette kortet er enda vakrere i virkeligheten!
Nydelige farger, detaljene er så gjennomførte og lekre og hänglar jenta er nydelig fargelagt :)
Ha en flotters dag, vennen ♥
Klem fra Maya

Riet sa...

So wonderful card Wenche,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Louise sa...

Absolutely beautiful, thanks for sharing the technique
Louise :)

Brenda Dean sa...

So delicate, so beautiful!

Nancy sa...

Sååååå nydelig, vennen:O) Fy filler jeg må legge opp myyyye penger til jeg kommer østover ser jeg:OI Sånn punch vil jeg og ha!! Rålekkert kort! Og så det søte motivet:O)
Ha ei herlig helg.
Klemmer fra Nancy;O)

Geraldine sa...

Incredible work - so pretty and fresh.
Thank you for joining the By the Cute and Girly Anything Goes challenge.
Geraldine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...